bugün

uludağ sözlükten daha nezihtir.

kimse kusura bakmasın.
ismi gibi normal bir sözlüktür. bitmeye mahkumdur, hele ki son transferden sonra.
Nasıl güzel olduğu hiç umrumda değil. Hassas noktamdır klon övücüler.

Bu sözlük çok bozuldu.

Ama o kadar da değil.

Her şeye eyvallah.

Hırlıya eyvallah

Hırsıza eyvallah

Dolandırıcıya eyvallah.

Kan emiciye eyvallah.

Ama klon övücülüğe dur.

Hem bu boku yiyeceksin hemde utanmadan gelip anlatacaksın.

görsel
temasi kotu kullanimi tersime gelen sozluk.

yoksa gayet yazilir.
Kürtçü ve liberal ağırlıklı bir sözlük. Ekşi'den bile kötü.
konferans ligine denk gelen sözlüktür.

ekşi : şampiyonlar ligi
uludağ : uefa avrupa ligi
normal : konferans ligi

nasıl ki ekşide yazar olamayıp burada orayı gömüyorlar ise burada tutunamamış kim varsa onlarda oraya gidip burayı ve buradaki yazarları gömmüş. uefa liginde 3. olan konferans ligine iniyor ya orası da aynı böyle. "7 senedir uludağ sözlükte yazardım 10 senedir yazardım" entryleri ile dolu uludağ sözlük başlığı. devamında da bok gibi bir yer şöyle rezil böyle rezil şu yazarın götü büyük bu yazarın ayakları kokuyor denmiş. ulan bu kadar boktandı ise neden onca sene burada durdunuz hamsi gözlüler.. orada nam yapmak istiyorsan burayı veya ekşiyi gömme git adam gibi şeyler yaz zaten nam yaparsın. buradaki karması magmaya inmiş eksi birkaç bin karmalı hep oraya yazanlar. bu sözlüğün bu kadar boktan hale gelmesi sizin yüzünüzden olmuş olmasın sakın..
Mel Mel haklı. Zamanında bir grup tip ya işte modlar el atsın sözlüğü düzeltsin diye eylem yapmıştı yoksa sözlüğü bırakırız demişti.

Orada kurduğum cümlenin halen arkasındayım. Amaç güzel ama baktım zırlayanlara ayda yılda bir entry girer ise şükür onu da Instagram gibi kullanıyorlar.

Dedim ulan siz sözlük güzelleşsin diye entry mi giriyonuz da burada bunun hesabını soruyonuz.

Geçen Oytun bezbebeğe sallayınca ki gülme hissimin aynısını yaşadım. Hani Oytun yerine gerçekten hakkı ile entry giren biri dese ciddiye alıcam. La oytun bez bebekten daha beter kullanıyor sözlüğü.

Aynı hesap bu zamanında modlar cinsel troll başlıkları açan yazarları silsin diyen tipler için de geçerli idi. Sözlük zaten kendi göbek bağını kesse daha ciddiye alınırdı bu talepler.
güzel hoş sözlük. ama teması pek hoşuma gitmedi.
Az önce baktım, belki de buraya alışmış olduğumdandır ancak pek de hoşuma gittiğini söyleyemem.