bugün

Kendini müslümanlara zorla kabul ettirmek isteyen çomardır. Hahah ağbi ben yeni yılın gelişini kutluyorum tamam mı. Hristiyanlarla ilgisi yok bi kere tmm mı??

Farketmez kuzum biz seni her türlü tekfir ederiz yavrum. Ötede ağla.
Cahil olun tamam ama bunu hobi olarak yapın.

Yurt dışındaki ki tatillere ve bayramlara bakar iseniz adamlar noeli Noel diye yıl başını New year diye kutluyor.

Edit: ki New York ta kocaman bir mekanik sayaç var her New year da o sayaç ondan geriye doğru sayar ve insanlar parti yapar. Hiç de Noel süslemesi yoktur.
Fark eder işte. Türk insanı bu.

Dinini kulaktan duyma karman çorman hurafe bilgiler ile öğrendiği gibi bayramları da aynı şekilde karman çorman eder.

Noel hristiyanların dini bayramı fakat yeni yıl işçi bayramı kadınlar günü gibi global bir bayram.

Miladi takvim kullanan dünya ülkelerinin yıl dönümüdür. Cahil tipler bu bayramı gavur işi gibi kutlayanın dinden çıkacağı gibi saçmalıklar ile anlatıyor.

Çin Yeni yılı da vardır mesela. Bu da çin takviminin yıl dönümüdür.
kutlayan kutluyor kutlamayan kutlamıyor. Fikirleriniz kimsenin umrunda değil.
Tmm.
görsel
Çok mu düzgün müslümanlarsınız.
Öğrencilerin kafasını kesmeler, milletin parasını çalmalar, yurtlarda çocuklara tecavüz etmeler, sınavlarda milletin hakkını yemeler, insanları sömürmeler, millete iftira atmalar...
Bunları yapanlar gerçek müslüman değil, onlar sapmış diyeceksiniz, o konuya hiç girmeyeceğim. Onlar sapmışsa sen doğrusun.
Kadın bacağı ile ilgili entryler girer doğru müslüman.
Bikiniler hakkında entry girersiniz.
Sevişmekten, posta atmaktan, memeden söz edendir gerçek müslüman.
Şimdi ya bunlar gerçek islam, ya da sen gerçek müslüman değilsin.
Gerçek müslüman isen zaten gereği yok, neden inansınlar.
Sen, müslümanlığa aykırı şeyler yapıyorsan, bırak onlar da noeli kutlayıp şarap içsinler abisi. Sonuçta onlar da senin yaptığını yapıyorlar.
Gereksiz bulduğum yılbaşını bile savundum ya, helal olsun.
Sinirlenmiyorum zevk alıyorum çomarları kudurtup. Kendimi değil de zevkten seni yani olabilir. Haha.

Not: s*kersem ölürsün ama. Yaşıyor da sayılmazsın bu kafayla.

Edit: ayıplı fiil yukarıdaki yazar aynısını bana kullandığı için kullanılmıştır. taraf tutmayınız modlar.
Buraya nefret kusup zevk almak, gerçekten de çelişkili.
Sözlüğü forum olarak kullanabildiğin kadar kullan. Yazdıklarıma karşı ne bir savunma yapabildin, ne de bir şey söyleyebildin. Bu başlığa gireceğim son entry bu. Entrymi okuyan neyin ne olduğunu zaten anladı. Senin gibiler ise işine geldiği gibi davranmaya devam edecekler.
Vaktimi sadece boşa harcamış olacağım için, daha fazla yazmayacağım.
çomar kalitesinde bir tabir bile üretemeyip, indira gandi eden hırsız yobazdan düzgün kişidir.

Şu bulgur beyinli küfürbaz köylünün haline bakın. Yahu internet minternet, şehirde yaşamak bunun neyine. Bağla ahırda malın yanına dursun işte. O bile çok buna...
irecip dayyio irdoğan üniversitesi'nden mezun oldu diye kendisini ciddi ciddi yüksek mühendis sanan köylüden iyidir.

Partiden dayıları yoksa asgari ücretle çalışıyor bunlar. Varsa kıytırık diplomalarına zaten hacet yok.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.