1. ?.
    twitter şeeysinden "devrimcilikle ilgili hangi kitapları okudunuz" sorusuna vermiş olduğu yanıttır. das kapital! marx'ın 3 ciltlik eseri. valla yalan, külliyen yalan.
    keza eğri oturup doğru konuşalım. pek çok devrimcide dahil das kapital'i okumamıştır, okusa da bi halt anlamamıştır. anlamış olması için iktisadi bilgilerinin son derece iyi olması gerekmektedir ki das kapital son derece karmaşık teknik bilgileri oluşturuyor. yalan yok, bakayım dedim bi halt anlamadım.
    yani yeni yoldaş ülkemin güzide devrimcileri gibi habire atıyor
    2 ... ideolojisizm
  2. ?.
    (bkz: nihat doğan okuma yazma biliyormuymuş)
    2 ... ernesto che
  3. 1.
    (bkz: Cin alidir o)
    1 ... fhalles
  4. 2.
    KENDI BASBAKANININ OZET OKUDUGUNU GOZONUNE ALIRSAK ODA OZETINI OKUMUSTUR.
    1 ... gamble
  5. 3.
    okumamış resimlerine bakmıştır ya da filmi çevrilsin o zaman seyrederim diye bekliyordur.
    1 ... silkworm
  6. 4.
    sadece "das kapital" olarak okumuş olabilir. kapağın üstünden adını yani...
    1 ... galadrielin aynasi
  7. 5.
    (bkz: neresiyle)
    2 ... jorge lois borges
  8. 6.
    das kapital devrim ile alakalı bir kitap değil, bir ekonomi kitabıdır.

    hemde ağır bir ekonomi kitabıdır.
    hem madden ağırdır 3 cilt külçe gibidir.
    hemde okuması ağırdır.

    kusura bakmasın nihat doğan değil nihat genç bile okurken zorlanır zaman zaman.

    zira das kapital nasıl okunur tarzında onlarca kitap vardır.

    ayrıyetten devrimcilikle ilgili hangi kitabı okudunuz a verilebilecek en saçma cevaptır das kapital.
    ... mo ni fe
  9. 7.
    "peki anlamış mı?" diye sorulmamış mı? şeklinde merak uyandırıcıdır.
    ... ninova
  10. 8.
    prospektüs okurmuş gibi arkasını önünü çevirip bişey anlamayıp aldığı rafa dikkatlice bırakmıştır en fazla.
    ... hambarca