1. 9.
    Mezhebi ırk zanneden birey beyanıdır.
    1 -1 ... denizbogrulcesi
  2. 8.
    dönüp dolaşıp mezhebe dayandığını bilmeyen ağır cahil beyanıdır. ulan evlenecek kadın erkek önce alevimi sünni misin diye soruyor amk. bi alevi erkeğe sünni baba sikseler kızını vermez kız kaçar falan olabilir normal şartlarda vermez.. bi alevinin sofrasına sünni oturup yemek yemez.. örnek arayanlar iç in mesela (bkz: ben)
    1 -4 ... frank lucas
  3. 7.
    vallaha mı.
    -1 ... kendowatanabe
  4. 6.
    atatürk'ü özlediyseniz, buyrun anıtkabir'e.
    -2 ... alyans takayim sana
  5. 5.
    Ben kendimi animalist bir Alaska kızıl derilisi gibi hissediyorum ben animalist Alaska kızıl derilisi olsam olur mu?

    Edit: bence ben kızılderili olim kabile kabile gezip zaten kızıl derililer türktü goygoyu yapim turan coğrafyasına Amerika'yı da katarız hem.
    -1 ... uzay muhtari
  6. 4.
    On numara slogandır. Türk'üz sonuna kadar, türk'üz ölene kadar. Vallahi biz atatürk'ü özledik!
    4 -2 ... magicovento
  7. 3.
    nasıl atom maddeyi oluşturan yapıtaşıysa, islam da türklüğü oluşturan yapıtaşıdır.

    islam ve türklük bir bütündür ayrılamaz, islamdan çıkan türklükten de çıkmış olur.
    -2 ... lions mane
  8. 2.
    türklük bezleri iyi çalışa bir normal ergen tepkisi. yavaş yavaş uzaklaşıyoruz.
    2 -4 ... onickihavari
  9. 1.
    Mezhepçi yobazları kudurtacak güzel slogan. Sizin 7. yüzyıl arap coğrafyasından kalma dogmalarınız arasında seçim yapmak zorunda değilim.
    9 -5 ... kemalist teorisyen