1. 26.
    geri zekalı olsa yine bir nebze ama duble geri zekalı bu .
    1 -2 ... tiamat
  2. 27.
    arkadaşlar özel mesajda acı koyuyorum da arkadaş biraz gerildi.

    dert etmeyin.
    3 -1 ... narcissistic
  3. 28.
    Sempatik sevimli bir arkadasimiz yanlışina denk gelmedim. iyidir hostur. Üstüne gitmeyin.
    1 ... zeki cevik ve ahlaksizz
  4. 29.
    özel mesajdan siktiri yedi adı da acı koyuyorum olmuş .

    insan kendisini ne kadar kolay kandırıyor değil mi ?

    ibretlik vesselam .

    edit : acı koyuyorum dediği entrysine sildi az önce salak herif .
    1 -1 ... tiamat
  5. 30.
    Kes lan ibiş. Ehuehue.

    Entry duruyor orda amk şizofren galiba.
    5 ... narcissistic
  6. 31.
    Tiamat gibi bir iq yoksunuyla özelden yazışmasına anlam veremediğim yazar. Kendine gel dostum, entrylerinden akıllı biri gibi duruyorsun, o tosbağ ile ne konuşabilirsin sen, vaktine yazık.*
    3 -1 ... asuregibisurat
  7. 32.
    Ben buna yürücem.
    2 ... adberilgen
  8. 33.
    Sadece yürümen yetmez, bir de zıplaman gerekecek anlaşılan.*
    2 -1 ... asuregibisurat