bugün

Haklısın kardeşim de burada ne söylesen boş.
namus geniş sınırları olan ahlaki bir değerdir.

ne yazık ki en çok cinsellikle birleştirilip böyle anlaşılıp ,anlaşılması mecbur bırakılmıştır.

bu çerçevede bakarsak;

en büyük cinsel organın beyin olduğunu bilen ,
döngünün beyinde başlayıp beyinde bittiğini bilen kişidir.

her bedenin sahip olduğu organlarının çerçevesinde eşit şartlar altında herkesin aynı şekilde yaşamadığını tercihlerini seçimlerini belirleyen anlamlı kılan bu ayrıntıdır.

her erkek ve her kadın cinsel açlıkla çevresine saldırmamaktadır.
her erkek ve her kadın suçlanacak seviyesizlikte değildir.

sebebi budur.

bedeninin ve davranışlarının sorumluluğunu alabilen kişilerin ayırt edilmesini sağlayan noktadır bu.

insanlık tarihi boyunca cinsellik var olduğu sürece yaşayanların yaşayış şekilleri hep gündemde olmuştur.

yaratılış itibariyle insan yapısına dahil edilen bu öge insan bedeninde can bulmaktadır.kutsallığı her zaman korunamaması insanoğlunun bu armağanı kötü simgeleyip anlamlandırmasından kaynaklanmıştır.

geçmişten günümüze bedeninin ve davranışlarının sorumluluğunu alamayan vücutlar genel geçer ahlak kuralları dışı hayata geçirdikleri istek arzu şehvet duygu dürtülerini normalize etmek için kabul edilebilir kelimelerin ardına sığınmışlardır.bu ihlaller konunun amacından sapmasına değerini yitirmesine sebep olmuştur.tıpkı bu cümledeki ve toplumsal izdüşümündeki hali gibi.tüm seçim davranış sorumsuzlukları bu cümlenin ardına çekildiğinde kendi sınırlarını koruyan bedenlerin cinsel değerleri zarar görmektedir.cinsellik etiketlenip kötülenip normal şartlar altında beden ve davranışlarının sorumluluğunu alarak cinsel yaşantısını kendi kültürüne göre yaşantılayanlarda suçlanmıştır.

toplumda gelişen başka bir ilginç davranış tutum şekli ise

herhangi bir konuda

kendi yaptığında geçerliliği olan başkası yaptığında suçlanan yaklaşımdır.
kendi yapma özgürlüğünü başkasının yapmasına tahammül edemeyen zihniyet her zaman ötekileştirme dışlama aşağılama yolunu seçmektedir.

bu yaklaşımın en şiddetli olduğu noktalardan en başta olanı ise cinselliktir.

yaratılışında çıplak doğan ölümünde çıplak gömülen insanın cinsellik konusunda toplumun değerlerine göre şekillendiği acıklı trajik bir gerçektir.bu kasvetli noktada ise yaratılışının sebebiyle değil toplumun cinselliği dilediği gibi şekillendirdiği müeyyideler gölgesinde yaşanabildiği gerçeğinde hayatta yer verilmektedir.

insanın insanlığa katkı sağlamak yerine ,insanın insanla uğraşma yöntemi bu konu.
kucaktan kucağa atlayan kızların kendini savunma mekanızması.