1. 1.
    muhsin yazıcıoğlu'nun ismini kullanarak prim yapmaya çalışan akp, mhp ve bbp'yi şoka sokan gelişme.
    evet, muhsin başkan'ın bize emaneti olan evladı furkan yazıcıoğlu da "türkiye iyi olacak, tamam" dedi.
    yiğit babanın yiğit oğlu fetöcülerle, hırsızlarla bir arada olacak değildi ya, o da iyi olan tarafı seçti.
    hayırlı olsun koçum...

    https://www.habererk.com/...a-iyi-partide-h52059.html
    25 -9 ... tengir budun
  2. 2.
    Desticinin destisi kırıldığı için alperenler üzgün.
    8 -1 ... eratosthenes
  3. 3.
    Babasının vefatından sonra fetullah gülenin yayınladığı "taziye mesajı" içerikli videoyu sosyal medyadan bulup izlemesini tavsiye edeceğim evlad tır. Belki babanın katillerinin kim olduğunu anlarsın değerli kardeşim.
    2 -3 ... royall stars
  4. 4.
    https://video.uludagsozluk.com/v/destici-nin-bahçeliden-bin-kat-iyi-olduğu-gerçeği-172074/



    https://video.uludagsozluk.com/v/destici-nin-bahçeliden-bin-kat-iyi-olduğu-gerçeği-172074/

    4 ... timur cengiz hulagu
  5. 5.
    Yalan habermiş.
    2 ... big zeker cift teker zekeriya
  6. 6.
    akp'nin stepnesi olmak isteyenlere ayardır.

    doğru karar.
    3 ... system error
  7. 7.
    Kime katılsın katillerinin partilerine mi? Olsa olsa iyi partiye katılır. Yani umarım.
    1 -1 ... yok herif
  8. 8.
    4 vekil için 400 takla atan eziklere koyan olay. Evet, evet, senin evinde kuran okuyarak çözüp bulduğun katilleri, kurbanin oğlu bulamıyor/bilmiyor. feto da ezelden beri aksener i destekliyordu zaten.
    2 ... gaspirali
  9. 9.
    Kendine iktidar dışında bir dava benimsemiş, bu yolda ilerleme gayreti olan her kimseyi fetöyle ilişkilendirme aptallığına bir son verin artık.

    Bu kadar absürt, siyasi manüpülasyonlarla dolu bir dönem hatırlamıyorum.

    Fetönün siyasi-ticari-inanç ortaklığı ettiği grup ak parti, fakat şimdi sorsan ak parti aleyhine eylemliliği olan grup, kişi, oluşumların tamamı fetöcü. Çelişkinize sokayım.

    Neyse,
    Kendisine başarılar dileriz
    5 ... tekkontak
  10. 10.
    Akrabaları, Babasının ölümünden sonra kafayı yedi bi ağlıyor bir gülüyor diyorlardı.
    1 ... trinitrotoluen