1. 1.
    2 hafta önce ciddi bir kaza yaptım. Kırık falan olmadı çok şükür. Ama birşey oldu. Önüme hayvan demeye dilim varmaz bir pislik kasti olarak kırdı ve 250 cc lik bir vespa ile ani fren sonucu 25 metre takla attım. Takla atma nasıl bişey biliyor musun? Vücudunun her an farklı bir yeri yere sadece değiyor. Sen uçuyorsun o esnada. Normalde takla atmak için sen kendini ittirirsin ya hani. O yok. Yer altından kayıyormuş gibi 30 km hızla uçuyorsun. Bir ayağın bir elin bir omzun bir dizin yere değiyor. Ve kalkıp yolun kenarına gidiyorsun. Motora bakıyorsun ulan inşallah biri üstünden geçmez ben burda otururken diye düşünüyorsun. Senin heryerin sıyrılmış ciddi manada yara almışsın ama motorda ufak çizik var bir yerde.

    Lan diyorsun bu aletin kaportası ben miyim? Kazayı ben yaptım da bu motor yapmadı mı?

    işin neticesi tekrar trafiğe çıkmak zor oldu. Tedirgin oluyorsunuz. Gaza basamıyorsunuz. Bir kornada nabzınız 140 oluyor. Ama o takla Yok mu?
    1 ... sozlugun krali
  2. 2.
    Tabi tamamen haz değil. O sıyrığa baticon sürdüklerinde ne oluyor biliyor musun? Aman yarabbi.

    Tabi birde vespanın tamir masrafının herhangi bir motorla aynı olmayışı gibi bir durum var. Bir aynasının 150 € olduğu bir motor bu.
    2 ... sozlugun krali
  3. 3.
    125 lik çelik ile sarhoşken virajı alamayıp denize uçmuştum. telefon cüzdan hep ıslandı. motora bir şey olmadı ama daha fazla bela açmadan başıma sattım. parası ile de yengeç ve rakı keyfi yaptım.
    1 ... uzay muhtari
  4. 4.
    Motosikletle kaza yapmanın değil,kaza yapılmasına rağmen ölmeden ve kalıcı bir sakatlık yaşamadan kurtulmanın hazzıdır o.
    ... haddibakim