1. 1.
    arkadaşlar siz siz olun en son alacağınız yer olsun. çok değil geçen ay prezervatif almak için gözümü kararttım. getir uygulaması yerine, dur şuraya gelmişken migros dan alayım dedim. bende bu gibi şeylerde utangacımdır. nedense yapmaya değil almaya utanırım. sanki böyle onu alırken millet beni görecek sanki yadırgayacak diye düşünürüm. eminim olanlar vardır. neyse konu dağılmasın. raf fiyatı 40 tl di ancak carrefoursa kartı ile 27-28 tl ye mi ne düşüyordu. ne alaka anlamadım sizde bana sormayın öyleydi. uzaktan şöyle bir kasayı kestim baktım kasiyer erkek iyi bari deyip, kasaya yaklaştım ürünü uzattım. kasiyer ürünü okuttu. carrefoursa kartınız var mı diye sordu. ee olmadığından haliyle bende yok dedim. kart ile şu fiyata düşüyor dedi emin misiniz dedi. bende o an boş bulundum olayı bitirmek yerine uzatacak cümleyi söyledim aklımı sikeyim bilsem der miydim lan. adam birden über yardımsever oldu. evet, ne mi dedim ?

    +ya sizin varsa siz geçirin. (ehehe)
    +maalesef beyefendi onu yapamıyoruz.

    buraya kadar her şey normal ancak olay buradan sonra kopuyor. birden arkamda bekleyen kadına sordu. üstelik eliyle ürünü göstererek.

    hanımefendi carrefoursa kartınız var mı ?

    ulan hadi soruyorsun da neden prezervatifi gösteriyorsun. sanki bu çakal seks yapacak bir hayrınız dokunsun der gibi oldu.

    lan bir an buz kestim. ben götümü yırttım o paketi saklamak için. sanki cep yapacakmışım gibi kasaya taşıdım. neyse arkamdaki kadın yok dedi. dedim tamam herhalde artık geçirir bana verir.
    derken ....

    ulan adam paketi havaya kaldırdı. diğer kasa da dahil olmak üzere komple bekleyen müşterilere carrefoursa kartı olan var mı diye sordu. dedim hhka senin ben amk. ne güzel getir den söylüyordun bok vardı girdin migros'a.

    ulan bir kondom alalım dedik. herkes şahit oldu.

    Edit: merak edenler oluyor arkadaşlar karttan geçiremedim. 40 tl ye aldım. bence kondom geçiriyorum diye vermek istemediler.
    17 -8 ... herkesin hayatina karisan adam
  2. 2.
    güldürdün. fakat (bkz: siktin formatı eyledin viran)
    4 -1 ... karantina embryo
  3. 3.
    migros ise jetkasa kullanın kasiyerden utanmamış olursunuz.
    3 ... marvolo riddle 2
  4. 4.
    (bkz: Derdini sikeyim)

    O kadın kasiyerler her gün senin gibi kırk müşterinin prezervatifini okutuyor, seni mi takacaklar?

    Beybi!
    8 ... fistingci sahap
  5. 5.
    benzeri bir olay 13 sene önce fransa da başıma gelmişti.

    akşam sekiz civarı kızla randevum var. toplantı yeni bitmiş, otele gelmişim, üstümü değiştirip çıkacağım. saat akşam altı civarı.

    bir baktım prezervatif yok, en yakın markette bir km, gidip otele gelmem, duş al çık baya bir zaman.

    neyse bir koşu alayım dedim, gelir duşumu alır çıkarım.

    süpermmarkete depar yaptım. kan ter içinde bir kutu durex aldım. koştura koştura kasaya gittim. bir de göreyim kasada 20 kişi bekliyor. beklesen en az 30 dk.

    hiç düşünmeden elimdeki prezervatif kutusunu kaldırdım ve haykırdım "excuse meee, I have russhhh I have hurry, would you please let me goo".

    ben buluşmaya geç kalmayayım diye, o heyecanla öyle bir bağırmışım ki, herkes bana bakıp gülüşmeye başladı. prezervatif kutusu elimde. kıpkırmızı olmuş, ter içinde bir genç," çok acelem vaar" "lütfen bana müsade eder misiniiiiz kasadan geçeyiiiim" diye haykırıyor.

    önümdeki kadınlar" ah zavallı çocuk kim bilir kadınsızlıktan ne hale gelmiş" falan dedi, kasiyer kız da "bu kadar terlemişsin bir de parfüm al" kız kaçmasın dedi. bana axe herdiye etti. başka bir abi bu kadar heyecan yapma kalkmaz falan dio.

    bu arada millet gülmekten kırılıyor.

    umrumda mı tabi ki değil. bir elimde prezervatif kutusu, diğer elimde bir kutu axe deodorant ile otele geri depar yaptım.

    sene: 2005
    ay: haziran
    yer: Nice-Fransa

    ben epeyce bir gencim.
    25 -5 ... sanfransiscodaki boynuzlu
  6. 6.
    selam ben kasiyer nasıl piçlik yapmışım ama ahahaja. evet.
    ... organik troll
  7. 7.
    bim den aldıklarımın hepsi patlak çıktı

    sanki biri kasten patlatmış.
    1 -1 ... timur cengiz hulagu
  8. 8.
    Birincisi; migros Carrefour kartı sormaz. En fazla kasiyer eski Carrefour elemanıdır ağzı alışmıştır ki bu fantastik ihtimal.
    ikincisi; bu hikayede kasiyer bir denyoluk yapmış migros ne yapsın. Üçüncüsü; yapılan denyoluk değil bence onlar için senin kadar dert değil o ürün her gün alınıyor.

    Boş boş konuşma getiren al

    imza; eski kasiyer.
    3 ... manik minyon