bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    gözün çıksın holivud!!? tanım bu bacanak, tanım bu... bu durumu tanımlayan en iyi sövgü bu çünkü. -dır, -dir ekli tanım arama boşuna, dost kalalım ölesiye.

    insana kendini karizmatik bi artiz gibi hissettirir şerefsiz parça. halbuki berbere falan giriyosun o ara. kulağına gelen müzik de radyodan taciz ediyo seni. ama illa kanacaksın. kollar falan şöyle hafif yana açılır, daha bi dik durmaya çalışılır kambur gizlenerek. göğüsler öne, baş yukarı. yarrak gibi. berber lan orası berber! adam seni birazdan kaz götü gibi yoluk yoluk yapacak altı üstü.

    velhasıl girdiğiniz mekan "özkuruşlar market" gibi dandik bi mekan bile olsa iyi hisettirir. hasan sabbah fitnesine benziyor. sanıyorsun ki herkesin gözü senin üzerinde; şöyle daha seri yürümeli aytaç büfe salam kestirip alel acele müzik değişmeden marketi terk etmeliyim. hayır! aslında öyle bi şey yok. herkes kendi derdinde. ya da herkes senin gibi. herkes kendini aynı müzik eşliğinde manyak-deli karizma hissediyor.

    işte yukarıdaki gibi durumlarda sağ duyulu bi vatandaşın çıkıp "bi avuç ibne otur yerine" demesi gerekir usulünce. "ne kasılıyosun lan it!!?" dese de aynı şeyi demek istiyodur, anlayın siz. sıkıntı yaratmayın durduk yere...
    ... aybars lebib
  2. .
    geçen sinerji'ye girerken seek and destroy çaldı. kendimi müthiş hissettim lan.
    ... nebkheperouri
kapat