1. 1.
    çıkma döneminin başlarındayken gece gece telefonla sessiz sessiz konuşur sorun şu hangisi ilk olarak kapatacaktır
    - yha ilk sen kapa
    + hayır sen

    **** ufak tartışma sonunda telefonla mesaj sınırını zorlarsın 3 sayfa mesaj atarsın sıvarsın biraz kızdan cevap '' hmm'' olur.

    **** ilk buluşmada 5 dk geç kalsan bile günün *mına koyacak kadar negatif enerji besler sürekli somurtkandır. her laftan acaba nerede kapak ederim uğraşı içindedir. falan filan işte.
    3 -2 ... mynameisnobody
  2. 2.
    tamam birşey yok, bir şey demiyorum tamam!
    4 ... hikidik
  3. 3.
    Tamam, ben zaten senin neyinim ki.
    2 ... melodramatik
  4. 4.
    "hım, peki."
    1 ... umutluhayaller
  5. 5.
    peki ya peki ben anladım sen saatine baktığına göre başkasıyla buluşcaksın.

    dip not : kızlar bunu demeyin bari ne alakası var amk.
    2 ... rollingstonedili
  6. 6.
    meşhur bir bayanın sevgiliniz olması ve onun aşağıdakine benzer trip atarak, garip diyaloglara sebep olmasıdır.

    - ben halka malolmuş biriyim mahmut.
    - halka maloldun tamam da, bana kaça maloluyosun bi bilsen sevgilim.
    2 ... coremax
  7. 7.
    'haksızsam haksızsın de'*
    2 ... witty betty
  8. 8.
    unut unut ben değerimi anladım! arkadaş 10 dk msj atmadım neyin tribidir ya insanı çileden çıkarır.
    2 ... jesusozel
  9. 9.
    (bkz: konuşmamız lazım)
    1 ... chocolate cookie
  10. 10.
    farketmez, pardon rahatsız ettim, uyudun galiba iyi geceler, istemiyorum, yok bir şey, sen bilirsin, tamam git, bir şey mi dedim, tamam bi şey diyor musun, ben karışmıyorum gibi gramer olarak asla bir kızgınlık belirtisi içermeyen ancak hissel olarak yoğun nefret ve öfke barındıran sözlerden oluşmaktadır.
    3 ... peder