1. 1.
    Ateyizlere sorumdur. insan maymundan geldi, maymun da başka bir canlıdan evrildi diyelim ki. Bunun kaynağı, ilk hammade nasıl oluştu peki? Ve neden her şey kurallarına göre işliyor? Neden her şey insan yaşamına uygun? Neden doğada bir denge var?
    1 -3 ... enyobazyazar
  2. 1.
    http://store.donanimhaber...9C65ECF9F8E073F7CDF0F.gif
    1 ... kuyruk yagi
  3. 2.
    Hala insan maymundan geldi diyorlar. Çıldıriciğim.
    5 ... miss incognito
  4. 3.
    maymun ve insan ortak bir atadan geldi diyen ateistlere sorumdur.
    bu ata nereden gelmiştir.
    2 -1 ... sayin user
  5. 3.
    maymunun amk sana bişey olmasın bi yaşıyoruz bir ölüyoruz . darwininde amk ortalığı olmayan beyniyle karıştırmış . sıçarken mi aklına geldi naptıysa .
    1 ... sencer43
  6. 4.
    tüm canlılar atomların biraraya gelip molekülleri, moleküllerin bir araya gelmesi hücreyi, hücrelerin bir araya gelmesi de organları ve canlıları oluşturur.

    maymunu da bir önceki evrimleştiği canlı türü oluşturur. ki bu da lemur benzeri ağaçta yaşayan primatlardır. ağaç faresi denebilir.

    evrendeki tüm madde aynı özden gelmektedir. tek tek yaratılmamıştır.

    tek hücreliler bir araya gelip çok hücrelileri, çok hücreliler deniz yıldızı gibi hayvan-bitki arası canlıları, onlar solucan benzeri deniz canlılarını oluşturmuş. bunlardan da değişen coğrafi şartlara göre diğer canlılar gelişip, evrimleşmiştir. söz konusu evrimleşme yüzmilyonlarca yıl sürdüğünden bu akla mantığa aykırı değildir.

    evrende ve doğada her şey her zaman değişir ve başkalaşır.

    edit: atomlar çekirdeğindeki proton ve nötronlarla bunun etrafında dönen elektronlardan oluşur. başlangıçta bunlar birbirinden ayrıydı. sonradan birbirini çekerek birleştiler.
    evren büyük patlama olmadan önce sıkıştırılmış saf enerjiydi. enerji sıkıştıkça basınca dayanamayıp patlamış ve evren oluşup giderek büyümüştür. etrafa yayılan enerji büyümeyle evrende enerji olmayan noktalar oluştuğundan(higgs bozonu) bu alanlardan geçerken kütle kazanmıştır(atomdan çok daha küçük). bu kütlenin atoma doğru evrimleşmeside gezegenler, yıldızlar, nebulalar gibi görünür evreni ve yaşamı oluşturmuştur.
    1 -1 ... tenay
  7. 5.
    Arkadaşım ilk ana madde, söylediğine göre atomlar, moleküller nerden gelmiştir?
    ... enyobazyazar
  8. 6.
    insan ve maymunun ortak atası şekil 1a maymunu kim yarattı da görüldüğü üzere hominidlerdir (büyük insansı maymunlar).
    -1 ... kurmali oyuncak
  9. 6.
    tanrı nereden gelmiş diyenlere cevabımdır.
    yaratma gücüne sahip olan Allah yaratılmamıştır.
    yaratma gücü olması için yaratılmamış olmalıdır.
    ... sayin user
  10. 7.
    Ulan ne cahilsiniz diye tepki verdirten durum.

    Evrim yaşam olustuktan sonra ancak bazı şeyleri açıklayabilir.
    Evrim mutasyon replikasyonunu varsayar, ama bunun nasıl meydana geldiğini açıklayamaz. (Henüz)

    Bu da günümüzde nasıl ortaya çıktığına dair teoriler geliştirilmekte.
    ... aslinda bir sey bilmiyorum