1. 124.
    Bu gece nick6 ma tacizde bulunmuş yazar. Kardeş ben neden sadece geceleri yazıyorum çoğunlukla da günlük 3 4 entry girip çıkıyorum biliyor musun ? Çünkü hayatını burada heba eden asosyal bir yıkık değilim amk. Şu sözlükte bana düşünsel manada çok faydası dokunan birkaç yazar olmasa uğramam da büyük ihtimalle.

    Şimdi sana gelelim. Alfa erkek taklidi yapan, kadın dediğin söyle olur böyle incedir ahkamlari kesen sabahtan aksama kadar monitor basinda cips yiyen bir asosyalsin. Hatta o denli yikiksin ki günlük ortalama entry sayın 150 220 arasında. Hepsi de hic iletisim kurmadigin kadinlarla ilgili.

    Çık bir sokağa iki insan yüzü gör dostum. sonra iletişim kurmayı öğren, sonra kadınlarla kekelemeden konuş mentalitelerini çöz daha sonra da burada o inandırıcı tespitlerini yap. Bak yapma demiyorum yine yap ama tecrübe sahibi olarak yap.

    Ciddi anlamda burada hayal dünyasında yaşayan bir yıkıksın adamım.

    Yazık kimin cocuguysa.
    9 -4 ... atetiyiyenadam
  2. 125.
    ya amına koyayım.
    ben yolda gördüğüm karıyla konuşan adamım oğlum.
    sen kimsin de bana öneride bulunuyorsun.

    günlük ortalama entry sayımı da nasıl abartmış.
    cidden sinirlenecek gibi oldum şu an da.
    sonra dedim ki bu sikimsoniği mi takacağım.

    çekil kenara.

    20 dakkadır yoktun amk meğer bunu yazıyormuşsun.
    sesimi duyan, benimle irtibat kuran kadınlar gelip burada sana açıklayabilirler nasıl bir adam olduğumu.

    ama imajımdan dolayı götleri yemez.
    ben haldır huldur bir adamım.
    kimseyi siklemem.

    alfa kısmı işin esprisi.
    ama olmaya da adayım.
    4 -12 ... mavi gozlu kizlari severim
  3. 126.
    şimdi dikkatimi çekti.
    millet neler yazmış amk nick altıma.
    kalemim değilsin dediğim kız bile gelmiş sövmüş.
    bir de am diye ağlıyor falan yazmışlar.

    oğlum siz gerçekten geri zekalısınız.
    ben o kadar kibirli bir adamım ki.
    önüme koyulan amın sahibi hak etmiyorsa sikmem.

    bunu ciddi ciddi söylüyorum bu arada.
    ben seçerim derken ciddiydim.
    yoksa mavi göz yazmazdı orada.
    fark etmez getir yazardı.
    3 -6 ... mavi gozlu kizlari severim
  4. 127.
    Ulan millet dışarda koronadan kırılıyor bunlar gelmiş çık sokağa insan yüzü gör diyor. Siz delirmişsiniz.

    Bir yazar. Mavi gözlerini sevdiği dilberini arayan...
    1 -6 ... erkeksi bayan buse
  5. 128.
    işin kötü yanı gün boyu dışardayım zaten.
    sabah cuma vakti bir çıktım eve girdiğimde saat 12ydi.

    pek sallamıyorum gibi bu aralar.
    1 -5 ... mavi gozlu kizlari severim
  6. 129.
    (#43730458)

    cinsiyetçilik yaparsa tepesine bineriz ama bu çocuğu üzmeyin yazık. kimse kimsenin ne kadar sosyal olduğunu sorgulamasın bir zahmet aynı gemideyiz burada.
    biraz ağzı bozuk, şiirleri de biraz dandik ama iyi çocuk ben sevdim. koşturup duruyor sözlükte daha ne yapsın.
    4 -4 ... noraliya 2
  7. 130.
    azıcık öveyim de benim de nickaltıma övgü dolu bir şeyler yazsın.

    üşendim yahu.
    2 -2 ... merveleregidemeyenmerve