1. 393.
    ya şu Eda yine elenmedi bi susmuyorda ağzına ağzına vurasım geliyor.
    1 ... premsesfalan0
  2. 394.
    bence bir sey bildiginden sef olabileceginden degil sov yapmasi icin birakildi.
    diger adamin hakkini yediler.

    deniz taragini ilk kez duyduguna eminim.
    ... beton baris
  3. 395.
    danilo'nun gelmesiyle bence renk bulmuş programdır.
    1 ... birakingelsin
  4. 396.
    masterchef türkiye
    5 ... marjinalbirnick
  5. 397.
    şeflerin alakasız bir şekilde eda'yı savunmasına anlam veremiyorum ve aşırı itici buluyorum. kadın hiç susmuyor, karşıdakine saygı duymuyor, "bütün yarışmacılar bana komplo kuruyor ühü ühü" diyor, biri de çıkıp sanki güçlü bir rakip misin de sana komplo kursunlar yav? demiyor. üstelik şefler alakasız olarak "güçlü ol pes etme herkes sana karşı" falan diyor. gel de çıldırma.

    ayrıca sürekli mağdur ve sürekli "çocuklarımı çok özlüyorum" da, yok "ben döndüğümde uyumuş oluyorlar göremiyorum" da "çocuklarım için dayanıyorum" da ağlamalar falan filan... özellikle suna'nın "zorla mı tutuyoruz seni kardeşim burada git o zaman" demesini bekliyorum. hadi hayırlısı.
    2 ... tomris hatun
  6. 398.
    bumm yasinin at koşturduğu programdır.
    1 ... pantheratigris
  7. 399.
    Suna estetisyenine dava açsa yeridir.
    4 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  8. 400.
    Şu mustafadan ne istiyorlar ya bir de şapka ve gözlük takınca alvinin sincaplarina benziyor aşırı tatliş bir çocuk yahu.
    3 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  9. 401.
    masterchef türkiye

    Deniz tarrağı mı?
    1 -1 ... iyneci bey
  10. 402.
    Batuhan biraz daha definasyona girmezsen Batuhan f gibi olacaksın kardeşim.
    ... bir tirrek sevdim uzaklarda