1. ?.
    takip ediyorsanız biliyorsunuzdur, nasa, şu anda ismi hatırımda olmadığı için kendisine, her sabah bindiğim denizotobüsünün ismi olan 'kaptanpaşa' diyeceğim bir uzay aracını, kızıl gezegen mars'a gönderdi.. kaptanpaşa'nın gerçek ismini unutmamdan da belli olduğu gibi, ben pek takip etmiyorum, ama bu araçla birlikte, belki daha sonra bulunur düşüncesiyle, insanoğlu hakkında geniş bir yelpazede bilgiler sunan bir dvd gönderildiğini biliyorum.. elin uzaylısı ya da 'gelecekten adam'ı dvd player'ı nereden bulacaksa samanyolu'nda..
    insanlık hakkında genel bilgiler veren bu sıkıcı dvd yerine başka şeyler de gönderilebilirdi:

    angelina jolie'nin seksi pozları: uzaylılar güzel yaşam formu görsün biraz.. ''işte insan ırkı bu kadar da taş bir ırk..'' deriz, bilemezler ki bunun angie'si de var, küçük onur'u da.. ama brad pitt biraz arıza çıkarabilir, bilemiyorum..

    ismail yk cd'si: işte biz insanlık olarak bu kadar büyük işkencelerden geçtik, böyle büyük zulümler çektik.. yine de ayaktayız, yine de gelişiyoruz.. hiçbir şey bizi durduramaz..

    kameralı cep telefonu: ne internet, ne atom bombası, tarihimizin sosyal açıdan en büyük icadımız budur.. hiçbir obje, insanları bu kadar etkileyemedi.. hele türk milleti adeta hipnotize oldu bu olay karşısında, bildiklerini unuttular.. siz o dvd'yi boş verin, en büyük icat budur..

    haşmet babaoğlu: işte insanlık tarihinin en büyük enigması, en büyük sırrı.. bu adam nasıl beşiktaş yazarlığından, yaşam koçluğuna terfi etti ve orada benimsenebildi, hala çözemiyoruz, belki siz yardımcı olursunuz.. bir de çok sıkıcı yazıyor yani.. neyse çözerseniz mesaj atın..

    bir tepsi baklava: türk heyetinden bir hediye.. elimiz boş gitmek olmazmış, öyle dediler.. afiyet olsun..

    adolf hitler'in 'kavgam'ı: işte tarihin en büyük faşistlerinden ve soykırımcılarından birinin, düşünceleri ve felsefesi.. çok ilginç bir kitap ama bizde daha okumayı bitirebilen çıkmadı.. 39. sayfaya geldik en fazla.. ama önemli bir eser..

    futbol topu: insanlığın en büyük eğlencesi.. imzalayıp geri gönderirseniz seviniriz, arkadaştan aldık çünkü..

    bunun gibi şeyler olabilir işte..
    bu arada kaptan paşa kim bilmiyorum ama adamın adını iyi yaşattım..
    (bkz: anket lan bu) derseniz, nickaltınıza (bkz: deli lan bu) derim..
    11 -3 ... rapper ninja
  2. ?.
    (bkz: malı-ye bakanı)
    3 -2 ... annabell lee
  3. ?.
    politik amaçlı: meclisteki saksılar.

    moda yaratmak için: first lady'nin bebek şapkası görünümlü, fırfırlı türbanı.
    2 -1 ... annabell lee
  4. ?.
    alaturka tuvalet.
    2 -1 ... annabell lee
  5. ?.
    (bkz: tavla)

    + hoppaaa düşeş. dünya
    - oğlum ne dünyası, pul aldım ben
    +yemedi ibne
    3 ... phoibos apollon
  6. ?.
    al hacı gitar.
    hayat varsa ateş yakar takılırsınız.
    2 ... yumusak falan degil bu g
  7. ?.
    mustafa topaloglu fotograf albumu.
    ... marcus antonius
  8. ?.
    (bkz: lerzan mutlu)
    (bkz: ajdar)
    (bkz: evet eşya!)
    edit: ha bi de hani şu filaş tevede bi gadın var, desti izdivaç mı ne onu sunuyo, tez marsa gönderile!
    2 -1 ... nobran ne ya
  9. 1.
    tüm haber ajanslarının son bir yıllık kayıtlarını dvd belgeseli olarak gönderilebilir. böylece marslılar bizim ne kadar boş konularda tartıştığımızı ve yerinde saydığımızı görecek, dünya'ya bırakın gelmeyi güneş sisteminden kaçacaklardır.
    ... can bogazdan gelir
  10. 2.
    alternatif eşyalar gönderilebileceği gibi, alternatif hizmetler de yollanabilir. farz-ı misal; bir facebook hesabı açılabilir. böylelikle marslılar dünya nın bir uzay boşluğundan ibaret olduğunu sanabilirler. uzaylı bu sağı solu belli olmaz, maazallah fesatlık edip ele geçirmeye filan kalkabilir.
    ... borborygmic