bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    hır çıkmış sözlükte yazarların sanal alemde yapacakları en ileri olay başkada bişey gelmez sonuç sıfırdır. bir çin atasözü der ki " açimoi henudarotu" yani "sanal alemde delikanlılık olmaz"
    1 ... combatant
  2. 2.
    sarfeden bünyeyi analiz etmek ve tanı koymak suretiyle ayarlamak,dengesini bulmasına yardımcı olmak lazımdır
    ... panapa
  3. 3.
    bir anlik kizginlikla soylenmis sozdur. zaman gosterir ayari kimin yiyecegini.*
    ... child
  4. 4.
    - lan seni ayar manyagi yaparim
    + yavaş yap, ayarin bozulmasin
    - bak şimdi görürsün, tüm entrylerin altına ayar çekicem
    + bende modlara gammazlarım. sonra bulutların üstünde bir uçuşa geçersin
    - tamam abi, özür dilerim... *
    4 ... cell-im
  5. 5.
    kişinin rot balans ayarıyla oyun oynamak
    1 ... mozambik tavsani
  6. 6.
    sözlükte yaşanmasını hiç tasvip etmediğimiz ayıp bir kelime ihtiva eden başlık. *
    ... arabaciarabayatasget
  7. 7.
    kendisini ayar eden manyağı merak ettiren bir başlık.
    ... otto
  8. 8.
    sözlük kavramını bilmeyen birine söylendiğinde garip kaçacak sözdür.

    - lan seni ayar manyağı yaparım
    + ne ayarı lan iblis
    ... portakalda vitamin
  9. 9.
    akabinde "eyt be kim tutar seni kocum" seklinde gaz getirilesi yazar sözü.
    1 ... noway

alakalı başlıklar