lan ben neyse bi sey demiyorum - başlığı henüz açılmamış!
aşağıda lan ben neyse bi sey demiyorum ile ilgili başlıklar listelenmiştir. belki onlar işinize yarar.
  1. ya ben lan neyse bir sey demiyorum
  2. ya ben lan neyse bir şey demiyorum
  3. bence sen de artık lan neyse bir şey demiyorum ben
  4. ulan zall ya ben lan neyse bir sey demiyorum
  5. neyse lan neyse bosver
  6. yok abi ben bir şey demiyorum
  7. ben diye demiyorum
  8. ben daha bir şey demiyorum
  9. sen diyorum sen demiyorum
  10. yeteneğiniz yok demiyorum
  11. size hic bir sey demiyorum lan
  12. ben baska bir sey demiyorum
  13. başka da bir şey demiyorum
  14. yuh diyorum başka da bir şey demiyorum
  15. sana daha bir sey demiyorum
  16. vatan sağolsun demiyorum
  17. abi yuh diyorum başka da bir şey demiyorum
  18. sana beni sev demiyorum
  19. ben demiyorum pipi diyor
  20. ben demiyorum abi twitter söylettiriyo
  21. paraya para demiyorum
  22. ben demiyorum sahip diyor
  23. yuh diyorum bakkala bir sey demiyorum
  24. ben daha birşey demiyorum
  25. size hicbir sey demiyorum