bugün

olabilir, kimse peygamber değil. Hepsi çiğ süt emmiş ?
niye sarhoş olup kızını karısını kesenleri böyle teşhir etmiyoz.
Diyanet'e tüm önlemlerle 5 metre arayla namaz kıldıkları için 'terörist' derken, Helin Bölek'in Corona günleri yüzlerce kişinin maskesiz katıldığı cenazesi hakkında tek bir şey söylemeyen korkak insanların açtığı başlıktır.

Tabii biliyor Müslümanların hoşgörü sahibi olduklarını, o yüzden Müslümanlara göstermeye çalışıyor arşa çıkmış şeytani boynuzlarını!

Hayır yani sanki alkol alan, aşırı laik, seküler, aydın takılan adamlar alkollüyken eşini, kızını dövmüyor, boğazını kesmiyor gibi böyle başlıklar açılmaz mı?

Olm siz neden bu kadar kutuplaştırıcısınız? Ciddi anlamda soruyorum. Yani neden yapıyorsunuz bunu?

Şüheda kanıyla yüce Türkiye topraklarını sulayan şehitlerimizin çoğu dinine bağlı insanlarken bunu yapmak ayıp olmuyor mu yahu?

Ayrıca acizce bir eylemdir efendim. En az alkol aldıktan sonra aşırı aydın, laik, seküler bir adamın eşini dövmesi kadar acizce bir eylemdir.
Adam kuran okuma yarışmasında birinci olmuş beyler dünyanın en mükemmel insanı yarışmasında değil. Her boku birbirine karıştırıyorsunuz. Bir insan müslüman diye ya da 5 vakit namaz kılıyor diye iyi insan olmuyor. Kötü biri de olmuyor. Hepimiz bir anlık sinirle birçok hata yapmışızdır. Cezasını da çekmişizdir.
doğuludur.
Dincisini, sağcısını, solcusunu bilemem ama eşini döven adam ereksiyon problemi yaşıyordur, iktidarsızdır, pompası yoktur. Bu, böyledir babako. Erkekliğini böyle ispat etmeye çalışır. Barut gibi öfkeli ve eziktir.
Haber içeriği kuran okuma yarışması birinciliği ile başlayınca bizim cevaplarda kadına şiddetin dert edilmediği gibi bir izlenim oluşmuş. aslında kadına şiddeti dert etmeyen taraf haberin içeriğini kuran okuyan bir insanla bağdaştıran kesim. Böyle laf bokçuluğuna gerek yok. Kadına şiddetin cezasının verilmesi gerektiğinden bahsediyoruz zaten. Ama bu olay üzerinden dindar kesim böyledir şöyledir diye bok atamazsın. dindar kesim çok iyi insanlardır da diyemezsin. Anlatmak istediğimiz bu.
Allah'ın emrini uygulamış. ilgili ayete dikkat ederseniz, dikbaşlı kadını dövmek ruhsat değil, emirdir. Tabi önce uyarma, sonra yatağı ayırma aşamalarından sonra. Bu şahıs öyle yapmış mı bilmiyoruz.

(bkz: avrupalı kadınlara parmak ısırtan islami rahmet/#30983880)

Asıl sorun kadında. Sen git laik mahkemeye Allah'ın üstüne farz kıldığını yapan kocanı şikayet et! Bir de oranın buranın fotoğrafını çekip, delil diye sun!

Cennetle müjdelenen sahabe efendilerimizden Zübeyr bin avvam iki karısını saçlarından bağlayıp dövmüştü de, diğeri kadar güzel olmayan, sadece kendisine daha fazla veriştirdiği için biraz sızlanmıştı o kadar.

Ahh ah! Nerede öyle Saliha hanımlar. Şimdikiler hep şirret...
Ben de onu diyorum, Müslüman düşmanlığının geldiği noktaya bak!

Kadın hem kuran'daki açık emre rağmen dikbaşlılık yapıyor, kocasının üstüne zorla farz görev yüklüyor, sonra kocası Allah'ın emirlerine uyunca şikayet ediyor!

işte bunlar hep Müslüman düşmanlığı..
Şaşırtmadı. Sakalına sıçtığımın çakma imam bozuntularından eminim yukarıdaki Allah bile rahatsız oluyordur.
Adamın ne suçu var kitap eşinizi dövebilirsiniz diyor.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.