bugün
- arda güler13
- karınıza range rover alır mısınız21
- anın görüntüsü15
- kalbin sadece bir kişiyi seveceği saçmalığı18
- icardi190516
- sözlük kızlarının don renkleri14
- chp'li o tekin'in öcalan'ın fotosu ile pozu34
- icardi1905 silik olsun kampanyası16
- karımın çok mutlu olacağı gerçeği14
- boşuna yaşıyorum hissi16
- patiswiss24
- sözlük kızlarının ayakkabıları18
- 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı15
- bir kadında ilk baktığınız yer neresi28
- ups boobss nerelerde ramazan da bitti8
- siklememenin getirdiği huzur12
- yakışıklı erkeği çirkin gösterecek şeyler16
- türk kızlarının beğenmediği erkek tipi20
- futbolcu ismiyle nick almak11
- escort fiyatlarının güncellenmesi8
- evlenmezsek yaşlanınca ne yapacağız sorunsalı11
- haçta iken sevgili ile sevişmek günah mıdır11
- yunanistan bizden çalsa rahatsız olmayacağınız şey11
- akp seçmeni16
- fenerbahçe'nin bu sene de şampiyon olamaması23
- ali erbaş11
- bülent uygun15
- chp genel merkezi önündeki aşırı üks araçlar10
- çirkin erkeği yakışıklı gösterecek şeyler10
- belediyeler el değiştirince bütün foyalar döküldü23
- ismail kartal12
- sivasspor'a verilen penaltı27
- sinemaların batma aşamasına gelmesi22
- 22 nisan 2024 sivasspor fenerbahçe maçı25
- sözlük yazarlarının pankekleri13
- inmesi binmesinden daha zor olan şeyler14
- stanleywhite10
- bakire misin diye soran erkek11
- johnny bellington13
- icardi1905'in adam gibi adam olması15
- binali yıldırım'ın servet15
- mersinden kıbrısa yüzmek12
- sözlükte fake alacak kadar ezik olmak8
- güzel kızların size abi demeye başlaması11
- türk kızlarının zenci sevdası13
- bir insan sizi ne kadar kırabilir13
- türk kızlarının beğendiği erkek tipi16
bazı kesimler tarafından yapılmak isyenen şey. kimilerine göre modernleşen dünyada din kitabı değiştirilmelidir.
imkânsız.
"tahrif etmek" adına imkansızdır fakat devir itibarı ile yapılması gereken aşağıdadır. buyurun;
(bkz: reconstruction)
(bkz: reconstruction)
(bkz: kuran-ı kerim)
olmadığına inandığımız; ancak olup olmadığı konusunda net, kesin bilgiye sahip olmadığımız hadise.
bir örnekle kuranın tahrif edildiğini ispatlayacağım.
kuran ı kerimin ilk olarak gelen suresi 96. sıradaki ayet oku diye başlayan, el alak suresi. bu sure nin ismi olan el alak anlamı pıhtılaşmış kan anlamındadır. ne yazık ki, bazı uzman prof. lar ve doçentler tarafından aşılanmış yumurta olarak tercüme edilmiştir. diyanet işleri tarafından onaylanmıştır. pıhtılaşmış kan anlamın da olan bir sure başlığını aşılanmış yumurta olarak tercüme etmek tahrif değilde nedir acaba?
kuran ı kerimin ilk olarak gelen suresi 96. sıradaki ayet oku diye başlayan, el alak suresi. bu sure nin ismi olan el alak anlamı pıhtılaşmış kan anlamındadır. ne yazık ki, bazı uzman prof. lar ve doçentler tarafından aşılanmış yumurta olarak tercüme edilmiştir. diyanet işleri tarafından onaylanmıştır. pıhtılaşmış kan anlamın da olan bir sure başlığını aşılanmış yumurta olarak tercüme etmek tahrif değilde nedir acaba?
gerçekleşmesi mümkün olmayan ihtimal.
allah'ın(cc) varlığı birliği için ispat arayanlar, hz muhammed'in peygamberliğine mucize şartı koşanlar, kuran'ın tahrif edilmesi şeklindeki iddiaları için kendilerinden ispat istendiğinde ''mekke noterliği o zaman henüz açılmamıştı'' ayrıca ''zaman makinası henüz icad edilmedi'' gibi ciddiyetten uzak savunmaların arkasına saklanıyorlar.
allah'ın(cc) varlığı birliği için ispat arayanlar, hz muhammed'in peygamberliğine mucize şartı koşanlar, kuran'ın tahrif edilmesi şeklindeki iddiaları için kendilerinden ispat istendiğinde ''mekke noterliği o zaman henüz açılmamıştı'' ayrıca ''zaman makinası henüz icad edilmedi'' gibi ciddiyetten uzak savunmaların arkasına saklanıyorlar.
dört halife devrinde gerçekleştiği öne sürülen iddia.
ilk ayeti anlarasan gerisi gelir.
(bkz: oku)
(bkz: oku)
evet,
en az 3-5 karı almaya izin vermeli ki, kur-an buna karşı.
şefaat makamı allah ın katında ki; hıristiyanlık gibi bu insanlara-günümüz din bezirganlarına verilmeli. yani günahları af yetkisi. zaten bu gün gayri resmi olarak uygulanıyor.
kamu malı-kul hakkı yiyen, hele ki dini çıkarları uğruna kullanan insanın cenaze namazını peygamber efendimiz kılmamıştır ki; ağzından allah lafı çıkan yöneticiye(haklı-haksız) saldırmak-eleştirme olduğu zaman aforoz yetkisi tanınsın.
kıldığı namazlar cehennemde ateşi olacak diyerek "vay o namaz kılanlara" diyen allah tarafından işaret edilen zevat için yeniden din tanımlanmalı.
allah yer yüzüne vekil görevlendirmemiştir.
hele ki; peygamberlerde bile olmayan yetki ile hilafet makamı ağız sulandırmakta. bunun için insanları ikna edecek öğreti empoze edilmeli.
müslümanın malı-canı diğer müslümana haram olan,
ezilen ve sömürülen bir müslümana karşı, ezen ve sömüren hıristiyanın tarafını tutan,
"zalimlerden-inanmayanlardan dost edinmeyin. siz şan ve şeref olarak allahın verdiğinden daha mı fazla istiyorsunuz. şan ve şeref allahındır" demesini dünya hayatı dünyayı ilgilendirir olarak yorumlamasını isteyen,
ruhban sınıfının yaratılması önünde en büyük engel olan, "sen sadece tebliğ görevini yap. allah istese idi o azıp sapmışları hidayete erdirir idi." peygamberimize(s.a.v) söylenen hükmü-allah kelamını kur-an dan çıkararak, son peygamber-tebliğ dönemi bitmesi durumunu başka bir anlamda yazarak, hz isa yı "dünyaya gelecek" diye bu anlayışa yamayarak kendilerine peygamber süsü veren ve allahın vermediği hidayeti kendileri vermeye çalışarak allah dan daha merhametli-iş bilen durumuna soyunan insanların elinde vesika olması gerekir.
kur-an'ı kerimi okuyun.
islam tarihini de.
insan davranışlarını-medeniyetler arasında savaşı.
dini, allah ile kul arasından alarak, kendilerine distribütör rolü biçen,
allah ın noteri gibi davranan,
yeryüzünde gölgesi diye tanımlayan,
cebimize-amımıza-gırtlağımıza basan eli ise allah ın eli olarak tarif eden insanların istediği durum.
en az 3-5 karı almaya izin vermeli ki, kur-an buna karşı.
şefaat makamı allah ın katında ki; hıristiyanlık gibi bu insanlara-günümüz din bezirganlarına verilmeli. yani günahları af yetkisi. zaten bu gün gayri resmi olarak uygulanıyor.
kamu malı-kul hakkı yiyen, hele ki dini çıkarları uğruna kullanan insanın cenaze namazını peygamber efendimiz kılmamıştır ki; ağzından allah lafı çıkan yöneticiye(haklı-haksız) saldırmak-eleştirme olduğu zaman aforoz yetkisi tanınsın.
kıldığı namazlar cehennemde ateşi olacak diyerek "vay o namaz kılanlara" diyen allah tarafından işaret edilen zevat için yeniden din tanımlanmalı.
allah yer yüzüne vekil görevlendirmemiştir.
hele ki; peygamberlerde bile olmayan yetki ile hilafet makamı ağız sulandırmakta. bunun için insanları ikna edecek öğreti empoze edilmeli.
müslümanın malı-canı diğer müslümana haram olan,
ezilen ve sömürülen bir müslümana karşı, ezen ve sömüren hıristiyanın tarafını tutan,
"zalimlerden-inanmayanlardan dost edinmeyin. siz şan ve şeref olarak allahın verdiğinden daha mı fazla istiyorsunuz. şan ve şeref allahındır" demesini dünya hayatı dünyayı ilgilendirir olarak yorumlamasını isteyen,
ruhban sınıfının yaratılması önünde en büyük engel olan, "sen sadece tebliğ görevini yap. allah istese idi o azıp sapmışları hidayete erdirir idi." peygamberimize(s.a.v) söylenen hükmü-allah kelamını kur-an dan çıkararak, son peygamber-tebliğ dönemi bitmesi durumunu başka bir anlamda yazarak, hz isa yı "dünyaya gelecek" diye bu anlayışa yamayarak kendilerine peygamber süsü veren ve allahın vermediği hidayeti kendileri vermeye çalışarak allah dan daha merhametli-iş bilen durumuna soyunan insanların elinde vesika olması gerekir.
kur-an'ı kerimi okuyun.
islam tarihini de.
insan davranışlarını-medeniyetler arasında savaşı.
dini, allah ile kul arasından alarak, kendilerine distribütör rolü biçen,
allah ın noteri gibi davranan,
yeryüzünde gölgesi diye tanımlayan,
cebimize-amımıza-gırtlağımıza basan eli ise allah ın eli olarak tarif eden insanların istediği durum.
metin tahrifi imkansız olabilir fakat mana tahrifi hiç de öyle değildir. ispatı için bin küsür yıllık islam tarihinde bir ton malzeme bulunabilir.
birbirine taban tabana zıt, birbirini reddeden mezhep, ekol vs.nin aynı ayeti nasıl anladıkları, nasıl anlamlandırdıkları ve yüzbinlerce hatta milyonlarca insanın dünyalarını birbirine muhalif olacak şekilde nasıl biçimlendirdikleri aşikar.
birbirine taban tabana zıt, birbirini reddeden mezhep, ekol vs.nin aynı ayeti nasıl anladıkları, nasıl anlamlandırdıkları ve yüzbinlerce hatta milyonlarca insanın dünyalarını birbirine muhalif olacak şekilde nasıl biçimlendirdikleri aşikar.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar