1. 1.
    Yaşam enerjisini soğuran, her gün aynaya bakıldığında lanetler ettiren durumdur. Şu amına kodumun tipine bir bak. Bir bak! Neandental gibi dudak var. Bir ucu başka yöne bakıyor diğer ucu başka yöne. Gözleri desen ifadesiz, bomboş. Ya inan kendi entrymize eksi verebilsek ben bile eksilicem o derece tipsiz bir şeyim amk. insanlar beni görünce mideleri kalkıyor, öğürüyorlar resmen amk, suratlarını ekşitiyorlar.
    16 -1 ... papa jupiter
  2. 1.
    Yani Alişan olmak.
    2 -1 ... kivili oralet
  3. 2.
    Ne yapalım biz de böyle doğmuşuz. Hergün adaleti sorguluyoruz ama yapacak bir şey yok bazıları şanslı doğuyor biz onlardan değiliz. Kimse bize adalet, şans ya da isteklerimizi vermeyecek. Kendimiz mücadele etmeliyiz sonuna kadar.
    2 ... elvis presley
  4. 3.
    Göbekli olmaktan iyiydir.
    7 -1 ... ruhsuztuzruhu
  5. 4.
    instagrama fotoğraf atamamak ile sonuçlanir.
    2 ... qulermf
  6. 5.
    parayla birinin bedenine sahip olunan fahişeleşmiş şu dünyada tipi sorun yapmak cidden komiktir. o yüzden boş verin bu şeyleri.
    1 -1 ... allah yok din yalan
  7. 6.
    yakışıklı olup şişko olan var , tipsiz olup fit olan var yani insanların geneli kusursuz değil.

    yakışıklı olan kilo verir yine de bilemiyorum bu işler böyle.
    ... the unlucky irish clover
  8. 7.
    harbi bu da bir hastalık olarak nitelendirilmeli. aynanın karşısına bir geçiyorum baba kafa kocaman tamam mı, sakalların bir yanak uzun diğer taraf düzgün, burun yamuk, ağız kaymış sağa doğru bombeli böyle. napcam şaşırdım amk. sevgilimin olması için yapabileceğim tek şey araba almak, ona da para yok.
    6 ... davegurneyyy
  9. 8.
    Çirkin karizması denen bir şey var sen de onu kullan.

    Şu ozguvensizligi ve kendini küçümsemeyi bir bırak önce.

    Sonra da tipini düzeltmek için ekstra birşeyler yap. Yüzün çirkinse giyimin güzel olsun ne bileyim spor yap vücudun kaslı olsun.

    Hayat bu kadar da umutsuz değil gençler.
    2 -2 ... entry de mi girmiyagh
  10. 9.
    tipsiz insan yoktur diyemeyeceğim arkadaşlar, vardır ama bizim güzellik algımıza göre çirkinsinizdir. atiyorum belki tayvanda ülke güzeli seçilirsiniz.

    onun dışında bakımsız insanın bahanesi yok, bakım yap ulan ayı.
    ... delikanli oglan