1. .
    vicdan azabı çekerek cepteki kopya kağıtlarını çöpe atmak, onurlu bir şekilde sıfır almayı kopya çekmeye yeğlemek.
    -1 ... legend of the stranger
  2. .
    sağ omuzdaki meleğin galibiyetidir.

    ---çizgi film mode on---

    öğrenci: hmm... zigetvar savaşının tarihi? nerden bileyim ulan?
    soldaki şeytan: ulan hıyar! altında kitap kabak gibi ortada! baksana ulan! yok abi valla sığır bu çocuk ya... lan! baksana be! abi sinirden kendimi sikicem şimdi...
    sağdaki melek: unutma ki, kopya emeğe saygısızlıktır. kopya çekerek kendini kandırırsın. haksız bir 70 alacağına alnının teriyle bir 55 al. noolmuş? şeytan sen de sus bakiim bu pırıl pırıl çocuğun temiz aklını bulandırma
    şeytan: sktir lan

    öğrenci: hmm...doğru laan. şimdi ben gece rahat uyuyamam şimdi. en iyisi sınavda bi güzel sıçayım da vicdan azabı çekmeyeyim.
    2 -3 ... otep shamaya
  3. .
    kopya cekerken yakalanan kisinin disiplin kurulunda soyleme ihtimalinin bulundugu soz, eylem. ya da basina saksi dusen kisi. (bkz: calis calis nereye kadar)
    2 ... mutlulugun ta kendisi
  4. .
    sınav öncesi önüne oturacak arkadaşla bak "iyi aç hee kağıdını,bak öyle üzerine kapaklanma" gibilerinden strateji belirlenir. sınava grildiğinde önce kendi başına uğraşıp arada arkadaşına doğru bakarsın ve sanki sen "aman iyi kapa kağıdını , yumul yumul" demişsin gibi bir harf göremezsin. bir de üzerine miyop eklendi mi "aman be bu çabayı soruları yaparak harcarım daha iyi" diyerek kendi kağıdına yumulma olayıdır.
    1 ... pnar