1. 1.
    mezun olduğum üniversitenin 3. sınıfına devam eden bir dümbüğün gerçekleştirdiğini öğrendiğim hadise.
    efendim tamamen ezbere dayalı ziyadesiyle can sıkıcı bir sınavda 2 kız sıraya yazmak suretiyle kopya çekmişler. bu sümsük bu mankafa bu asosyal eziği x kişisi ise sınavın ortasında resmen "hocom şonloro bokooonnnn kopyo çököyolar" diyerek kendi arkadaşlarını ele vermiş. kızlar uzaklaştırma almışlar. bu yarrak beyinlinin gerekçesi ise "bağıl sistemde her puan herkesi ilgilendirir hak yiyorlardı"
    şimdi adım gibi eminim ki bu asosyal eziği inek çaktırmadan da olsa onlarca kez kopya çekmiştir. bölümümü biliyorum anasını satıyım zor yani. sebebi belli. kıskançsın amk. ineksin sünepesin diye senden daha sosyal olan insanlardan belli ki intikam alıyorsun böyle yaparak. zaten bu sınıfın en çalışkan en başnı dersten kaldırmayan tiplerindeki genel psikoloji böyle. bu insanların içi hakikaten kötüdür. yeminle yüzde beş yüzde onu geçmez kalbi temiz hırslarından arınmış olanları.
    diyelim hiç kopya çekmedi hayatında. lan amkmun evladı o kızın kopyayla alacağı fazladan 3-5 puan senin bir yerlerine girmez. ama belki onun o sikik dersten geçmesine bir nebze faydalı olabilir. o kadar götüne güveniyosan zaten dereceye girer kim kaç aldı iplemezsin hiç
    kötüsünüz inekler. hiç bir yere gelemeyesiniz inşallah.
    çok doldum sözlük.
    -2 ... oscar alan halk stari
  2. 2.
    asıl kopya çekenler oruspudur. ulan bi sınıfta 5- 10 kişi gruplaşıp kopya çeker diğerleri kalır. ha tamam çeksin bize ne diyebilirsiniz ama amk çocukları birde üzerine gelip sen kaldın mı ahahaa diyip pişkin pişkin gülmüyor mu orada yatırıp bağırta bağırta sikesim geliyor orospu çocuklarını. edepsiz bir şey yapıyorsan başını eğerek siktirip gideceksin öyle ağzını yayarsan sikerler. neyse büyüklük bizde kalsın ilerde bi tarafınıza sokarım.
    ... sorumsuz sorumlu