1. 1.
    sağlık memuru liseli genç kıza önce tecavüz ediyor sonra evlenme vaatleriyle kızın şikayetçi olmasını engelliyor, sonra da ayrılıyor. kız kimsenin yüzüne bakamıyor. noluyo bu ülkeye ?
    ah ulan konya..

    link: https://www.haberler.com/...ps%3A%2F%2Fzen.yandex.com
    4 -13 ... ortadireksaban
  2. 2.
    iftira gibi duran haber şeysi. Birlikte ol, fotoğraflar falan çekin adam gidince tecavüz etti de.

    Erkeğin de kadının da or.spusu çok bu ülkede.
    16 -8 ... asiksiz masuk
  3. 3.
    Konyalı dan sonrasını okumadım. Konyalı sonuçta.
    8 -5 ... ershan kuneri
  4. 4.
    Asıl haberin altındaki yorumlar içler acısı.

    (bkz: iğrençsiniz ibneler)
    3 -1 ... flat head
  5. 5.
    kıza gelinlik bile giydirmiş oçe.
    1 ... true
  6. 5.
    Konyali orali burali. Bunlara yaftalamalari yapmadan dusunmeye basladigimiz da ayrilikcilar son bulacak.
    1 -2 ... crossovers
  7. 6.
    Arkadaşlar kız bildiğin vermiş evlenme vaadiyle bu herif kızı sikiyor sonra adam vazgeçiyor evlenmekten kızda görürsün sen deyip şikaywt ediyor . Olay bu.
    3 -5 ... zorlayanbizon
  8. 7.
    olay biraz şaibeli gibi. beraber foto çektiriyorlar hatta üstüne evlenme vaadleri ve ardından gelinlik provası. ayrılıncada tecavüzcü. gelinin yaşı daha 17 ordan gidiyor bunun etikliği ama ortada bir tecavüz vakası var mı araştırmak lazım.
    ... mumbarsever01
  9. 8.
    kız 17 yaşındaymış. zorlama olmasa bile bu olay tecavüz olmuyor mu?
    4 -4 ... kesif
  10. 9.
    nick entry uyumluluğu göz kamaştıran yazar, zorlama yok demiş, kız bildiğin veriyor demiş, bak bak bak. kız istemiş o yüzden tecavüz değil demiş. yahu senin gibilerin ben taa. bir gün bacının veya kız arkadaşının başına gelirse o zaman eline satırı alıp asarım keserim dersin ama ?
    3 -4 ... ortadireksaban