1. 1.
    komünist başkan diye diye övüp övüp bitirilemeyen bu şahıs kim ki anmaması sorun ediliyor aq. anarsa ekime, anmazsa skime.
    5 ... ismim lazim degil
  2. 2.
    (bkz: ne bekliyordun ki)
    Bu adam zaten her 15 Kasım'da cumhuriyetin en büyük düşmanlarından çapulcu terörist seyit rıza'yı anar. 10 kasım'da atatürk'ü anıp 5 gün sonra da hiçbir şey olmamış gibi kıllı domuza benzeyen kendi atasını anacak hali yok ya.

    Umrumda değil fakat bu adama yağ çekenlerin ne vatanseverliğine ne de atatürkçülüğüne inanırım.
    7 ... fasist psikolog
  3. 3.
    Ahahahhaha seçimden önce sırf komünist olduğu için başta fatih portakal olmak üzere çoğu atatürkçünün yere göğe sığdıramadığı pos bıyıklı değil mi lan bu? Biz "bu adam balon" derken, kemalistler ne yobazlığımızı ne de aktrollüğümüzü bırakıyordu. Size müstehak!
    4 -1 ... zall bana hep abi der
  4. 4.
    (bkz: Bi bitmediniz amk)

    Akp'nin sosyal kelle avcılığı, kemalistlere de sirayet edince de hiç çekilmiyor. Hayır, adamı Atatürkçü sanıp oy veren mi vardı sanki.

    Ben de komünistim ben de anmadım.

    Düzeltme; ünlü bi yazar diil, tivitır teyzesiymiş. Sıradan vatandaşların bu iklimden etkilenmesi normal. Çünkü; akp ülkeyi delirtti.
    2 -16 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  5. 5.
    komünist başkanın atatürk ü anmaması
    -1 ... temirata
  6. 6.
    15 kasımı bekleyin!

    Edit: faşist psikolog isimli yazar arkadaş yazmış bile. (#42405237)
    2 ... hayat guzel
  7. 7.
    Komünistlerin Atatürk'ü seveceğini sanmıyorum.
    Atatürk komünist değildi. Komünizm karşıtiydı.
    4 ... iyneci bey
  8. 8.
    atatürk ilke ve inkılaplarını benimsemeyen birinin onu ölüm gününde anması beklenmezdi zaten.
    ... hi im from trakya
  9. 9.
    komünist olduğu için olabilir mi acaba, diye düşündüren durumdur. manyak mısınız kardeşim siz? bir kişi hem komünist olacak hem de atatürk e derin sevgi besleyecek öyle mi?
    ah benim saftirik, sözde atatürkçü, özde ağır cahil, yalandan medeni çoğunluğum.
    gerçekten acınası haldesiniz, her akp karşıtıyım diyene elinizde tuzlukla koşarsanız daha çok hayal kırıklığı yaşarsınız.
    8 -4 ... inderex
  10. 10.
    normaldir.

    ekrem imamoğlu da anıtkabir'e gitmedi 10 kasım'da, o da gündeme gelmedi.
    6 -1 ... gamoreon