1. 1.
    her türlü pisliğin hatta af edersiniz ama bokun geçtiği yeri yiyen, off amma da güzel gidiyor bu avrupalılar ne kadar salak bunu yasakladılar diyen mahlukattır.

    avrupa birliği size bunu götünden uydurarak yasak hale getirmiyor. içinden bok geçiyor, lan bok..ne kadar temizlersen temizle istersen git çamaşır suyuna yatır yinede orada her türlü hastalık kalır, pislik kalır.

    bu kokoreç yiyen kişiler eşek sidiği de içer. iğrenç kelimesi azdır. insan değillerdir.

    en kısa zamanda umarım yasaklanır.
    3 -7 ... omrum tribunlerde gecti
  2. 2.
    Kokoroç iyidir ama o mumbar denilen şey cidden berbattır.
    3 ... bilgisayar delisi
  3. 1.
    Afedersiniz ama avrupalılar özellikle italyan ve fransızlar işkembeyi bayılarak yerken kokoya bok atmayın. Bu arada ben yemem kokoreç ama yiyene de laf edemem. Dünyanın en lüks en seçkin restronanın spesyali kuzu işkembesinde pişmiş ördek. Bu da böyle gereksiz bir bilgi.
    ... atamtutambenseni
  4. 2.
    Bana deseler ki ingiltere kraliçesinin varisi olacak ve tahta geçeceksin ama ingiliz kraliyet ailesi sakatat yemez. O yüzden kokoreç yasak.

    "sizin de, tahtınızın da, aile geleneklerinizin de anuna kıyarım" der ve dönüp arkama bakmam bile. iki kokoreç söylerim biri sebzeli.
    -1 ... serdarsl06
  5. 3.
    Bende sevmem ama italyanlar lambretti yemesini romantik bulanlar var.
    1 ... fyodor paskevich
  6. 4.
    bok dediğin şey senin bokundan daha farklıdır ve faydalıdır. sen önüne gelen şeyi yerken o hayvan sadece bitki ile beslenmektedir.
    1 ... bim kamyoncusu
  7. 5.
    Yapmayın gözünüzü seveyim. Koko candır ya can.
    ... devrimtekyol