1. 1.
    tansiyonu aniden düşüp bayılacak, ya da pencereden atlayacak, kafasına sıkacak kadındır.
    1 -4 ... michael faraday
  2. 2.
    Sevinir garibim. Kilo alma derdi yok, emzirme derdi yok, doğurduktan sonra da koca baksın işte.*
    4 ... seniseviyorumbendeseni
  3. 3.
    "pipim mi var lan benim" diye önüne bakacak kadındır. sonra düşünecektir acaba kocası hermafrodit mi.
    1 -1 ... jengajenga
  4. 4.
    bu sözlüğü ilköğretim ve lise dengi okullarda eğitim gören yarım akıllı çocuklar da okuyor. bu gibi şeylerle almayın çocukların aklını. *
    ... tsira
  5. 5.
    ''senin için saçımı süpürge ettim,bana bunu da mı yapacaktın?'' diyecek olan kadındır.
    ... nightstalker
  6. 6.
    mümkün değildir.
    -1 ... selia
  7. 7.
    (bkz: bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin)
    ... special force
  8. 8.
    'kimden peydahladın lan bunu ' diye kocasının üstüne yürür.
    1 -1 ... melonella
  9. 9.
    marslı kadındır.

    marsta hayat yok bu arada. akşam 9 dedi mi herkes yatıyo abi.
    2 ... coremax
  10. 10.
    kadının vereceği olası tepki: "son iki aydır adet görmemenden bişiler çakmıştım da kendi kendime kuruntu etmiyeyim diyordum. aa bi dakka sen doğdun doğalı adet görmüyorsun ki aşkım emin misin hamile olduğuna , acaba göbek mi yaptın? du bakıyım, aa tekme attı, nasıl aldatırsın beni aşkım yaa hanzonun tekiyle :("

    adamın savunması: "ne aldatması aşkım ya, adam vahşi cazibeme dayanamayıp tecavüz etti bana yoksa ben senin üstüne hiç gül koklar mıyım?"
    ... anestezik sinestezya