1. 1.
    başlığın tam hali, "kemal kılıçdaroğlu nun gezi eylemlerine katılanları alnında öpüp ülke için savaşan mehmetçiğimiz ve polisimiz için övgü dolu sözler etmemesi" şeklindedir kemal kılıçdaroğlu fanı kardeşlerim.

    moderatör abiler gelmeden de tanım yapalım; tam da solcu piçlerin istediği hareketler bunlar.

    gezi de ortalığı yakıp yıkan hainlerin alnından öpen kk'nın afrin kahramanı askerlerimiz için övgü dolu bir sözü oldu mu arkadaşlar?

    mamafih.

    şimdi nasıl oluyor da bu zihniyet vatan sever olduğunu iddia edebiliyor. soruyorum sana kılıçdaroğlu; suriye'de destan yazan koç yiğitlerin gezi eylemlerinde memleketi savaş alanına çeviren itler kadar değeri yok mu?

    ne yazık ki yok arkadaşlar. bu sol zihniyet gezi denen rezilliğe katılan, çadırlarda erkek erkeğe ilişki yaşayan piçlere verdiği değeri ne yazık ki askerimize ve polisimiz vermiyor.

    nedeni ise ; bu şekilde tavır takınan , solcu geçinen orospu çocuklarının birer vatan haini olması. yazıyoruz bunlar beyler merak etmeyin.

    vakti zamanı geldiğinde tepkimiz net bir şekilde göstereceğiz bu kahpeliklerinize cevap olarak.

    https://www.ntv.com.tr/tu...um,5f0LWf3PbESUyVgtkAhJzQ
    5 -7 ... frktmz krds frktmz
  2. 2.
    izmir'e gavur diyen, insanlara çapulcu diyenler ne ise askerimizi ve polisimizi, afrin'i görmezden gelenler aynı bokun lacivertidir. ikisi de ülkeyi ayrıştırmaktan başka ise yaramıyor. Bu saçma salak algı başlıklarınıza sadece aptallar ve cahiller inanır. Kimi nasıl yalayacağınızı iyi biliyorsunuz.
    ... bay efendi
  3. 3.
    kimisi muhalefeti yalar kimisi iktidarı yalar .

    partili sistemin azizliği işte .

    noldu elinizde mi patladı getirdiğiniz sistem .

    geç bile kalmıştı zaten .
    3 -1 ... tiamat
  4. 4.
    ya başlarım sizin goygoyunuza. az önce canlı izledim. ne methiyeler düzdü. daha napacak, gidip tek tek kulak arkasından mı opecek askerlerin.

    nerde yaşayıp ne kullanıyosunuz anlamıyorum ki. bu nasıl bi rezil algı çabası.

    ayrıca;

    gezi onurumuzdur.
    1 -4 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  5. 5.
    biz ne onurlar gördük .

    fiyaskodan onur defşirmekde size yakışır zaten .

    sizin onurunuz ancak 70 senelik muhalefet geçmişiniz olur .

    siciliniz sizden daha berbat .
    5 ... tiamat
  6. 6.
    insan arada bir iktidar olur .

    ama insan olur siz nasıl olacaksınız merak konusu dur .
    4 -1 ... tiamat
  7. 7.
    Yav chp den milliyetçi bir hareket bekleyenler mi var? Kurulduğu dönemden beri anadolu insanı için bir şey yaptı mı? istiklal mahkemelerinde asmaktan başka.
    2 ... vomer