1. 1.
    latin harflerinden arap harflerine dönmek istemek,
    erkeklerin takım elbise yerine şalvar cübbe sarık giymesini istemek
    kadınların etek-bluz yerine çarşaf hatta çuvalla dolaşmasını istemek,
    4 karı almak ve grup takılmak istemek,

    bu çağda hala kula kula kulluk etmek istemek ,
    osmanoğlulları sülalesinden biri gelse padişah olsa da ayağını öpsem diyen insanların eğilimleridir.,
    28 -25 ... kaplus
  2. 2.
    (bkz: cehalet)
    18 -8 ... meydanbenim
  3. 3.
    (bkz: dusuk zeka)
    10 -8 ... yhunuss
  4. 4.
    ingiliz-fransız kırması olmak varken ille de "milliyetim "demek.
    vs.vs.vs...
    çok şey var yazacak ama benim uykumda var.
    ama sahiden de nefretlik durum be şu kemalistlik.
    altında eziliyoruz hiç gereksiz.
    18 -25 ... demeteren
  5. 5.
    600 yıllık osmanlı döneminde bile tüm dünya bize türk derken ısrarla ve inatla kendine türk demeyen ve bugun de ümmetçilik babında ulusal kimliğinden pek de hoşlanmayan insanların eğilimleridir.
    20 -6 ... kaplus
  6. 6.
    mustafa kemal atatürk'ün kişiliğinden istisna bu kemalizm denen ideoloji ya da akımın kendisinden ötürü olan sebeplerdir.

    ayrıca mustafa kemal'i severiz ya da sevmeyiz bu gönlümüzün bileceğidir, lakin mustafa kemal'i kullanıp alenen islam düşmanlığı yapanlardan nefret ederiz.
    11 -12 ... berkedede
  7. 7.
    henüz 23 nisan gösterilerinde devletin endoktrinasyon süreci dahilinde çarşaflı, sarıklı bir grup devrimden önce "pis, tu kaka" olarak gösterilir ve akabinde sonra denilerek modernliğin ulu göstergesi olan kıyafetleri giyen çocuklar filan gösterilirdi. misal kemalist zihniyetin böyle ucuz ve salakça zihniyeti bir sebeptir buna. ama ben gülüyorum bu oyunlara. yani ilkokul dönemimin deve-cüce oyunlarıyla geçmesi ve yapılanların deve-cüce oyunundan farksız olmasını görmek yalnızca mizahi malzemelerdi. bir yanda develer, bir yanda cüceler. işlevin içi boşaltılmış.
    4 -7 ... solid
  8. 8.
    bu çağda dünyadaki tüm uygar ülkelerde benimsenmiş uluslararası kıyafet,erkeklerde takım elbise, kadınlarda etek ve bluzdur.ürdün kralı ile karısı bile böyle giyinir.

    bu topraklarda ilk kıyafet devrimini 2. mahmut yapmış, atatürk de cilalamıştır.
    o kıyafet devrimini yapmasalar kadınlar çarşafla, erkekler de barzani gibi çuvalla dolaşacaktı.

    ülkesi için kelle koltukta savaşmış şarapnel parçası yemiş ölümden dönmüş bir liderin siyasi çizgisi bu.kemalizmden nefret etmek çul çaput yüzündense bu insafsızlıktır.
    8 -3 ... kaplus
  9. 9.
    tüm uygar ülkelerde belirlenmiş resmi kıyafetleri insanlara zorla giydirmeye çalışan, bu topraklarda çarşafın osmanlı'nın son döneminde yaygınlaşmaya başladığından haberi olmayan, çarşafın osmanlı'da çıkış sebebinden bihaber olan, sarığın bir adet kefen boyutunda olup her an ölüme hazırlanışın simgesi olduğundan bihaber olan, ülkesi için şarapnel parçası yemiş atatürk'ü yalnızca cumhuriyet ve doğan medya grubunun ezberleri kadar anlayabilmiş kemalistleri görmek te bu sebeplerdendir.
    6 -4 ... solid
  10. 10.
    bu çağda insanına etek bluz ve takım elbiseyi yakıştırmayan,
    kadınlarına giyim tarzı olarak iranlıların çarşafıyla, erkeklerine barzaninin çuvalını yakıştıran,

    insan hakları gibi, hukuk gibi,pozitif bilimler gibi çevre bilinci gibi, hayvan hakları gibi
    tüm uygar dünyanın benimsediği insani değerleri red eden, bunu açıkça söyleyemediği için atatürkün çarşaf ve çuval açılımını bahane eden insan tipinin bahaneleridir.
    6 -2 ... kaplus