1. 1.
    Koyu chp'li biri olarak eleştirdiğim durumdur.
    Hayır kaç seçimdir yapamıyosan yapamıyosundur, çık gitte başkası gelsin.

    Aynı şey mhp içinde geçerli.
    6 -1 ... rihanna hastasi
  2. 2.
    Kaç kere bu seçimi kaybedersem bırakıcam dedi.Kaybetti hepsini zafer olarak gördü.Çok değişik bir adam ya.
    1 ... wilcoo
  3. 3.
    (bkz: d bahçeli nin koltuğa yapışması)
    (bkz: rte nin koltuğa yapışması)
    (bkz: h fidan ın koltuğa yapışması)
    (bkz: Türkiye deki koltuğa yapışma sorunu)

    bizde ortam böyle...
    3 ... tonyukuk reis
  4. 4.
    Aynı şey tüm partiler için geçerli. Yeni yüzler yeni fikirler ve bakış açıları için birileri artık o koltuklarından ayrılmalı.
    1 ... eminemin beresi
  5. 5.
    Gece gece yine aklıma geldi ve sinirlerimi bozdu. Kanser herif tek başına ülkenin geleceğini olumsuz etkiliyor. Merak ediyorum acaba kendini cidden yeterli görüyor mu orada oturmak için. Cumhurbaşkanı olacak çap var mı kendisinde?
    1 ... diplomasiz diplomat
  6. 6.
    evet bu sorun büyük.
    1 ... bittimiacaba
  7. 7.
    Ona göre diğer tüm chp liler ona rakiptir. Balon bu adama çok benziyor nedense, tıpatıp bu adamla aynı istikamet üzerinde ilerliyor.
    1 ... desifreleyici
  8. 8.
    Siyaset ayağı göt ayağı derdi bir subay abim.
    ... albayturk