Advertisement

  1. 1.
    Resmen eziyet etmektir ya kiyamam cok kotu olmus. Yani cani acimasa da estetik iskence.

    kediye oje sürmek
    5 -4 ... deniz sacli kiz
  2. 2.
    hem hayvana eziyet, hem de vakit kaybıdır. bunun yerine güzel ayaklı bir hanımın ayaklarına sürmek gibi alternatif atraksiyonlar düşünülebilir.

    (bkz: ayak fantezisi)
    4 ... usualsuspects
  3. 3.
    yazıktır be yaa. pavyon kedisi gibi olmuş hayvan.
    4 ... teflon
  4. 4.
    Tam kezo isi bu kediye iskencedir yilbasinda da hayvana isiklar takmisti.
    Aptal aptal yapmayin söyle beyni kedinin ki kadar olmayan insanlar hayvan sahipleniyor.
    1 ... karton toplayan cocuk
  5. 5.
    böyle kedi besleyecekseniz beslemeyin amk!
    2 ... serdarsl06
  6. 6.
    Kedinin yüz ifadesinden sahibinin başına gelecekler az buçuk kestiriliyor.

    Konuyu başka bir perspektif ile ele alalım. Ucuz Çin malı ojelerde kurşun gibi ağır metaller var.

    insanın kurşun zehirlenmesi noktasına gelmesi için maruz kalması gereken düzey kediden çok yüksek.

    Özetle oje sürüyorum diye hayvanı zehirlenmeyin.
    2 ... ali candan
  7. 7.
    ne hastalıklı insanlar var gerçekten. hayret.
    2 -1 ... lagavulinvebazlama
  8. 8.
    bence harika olmuş. bazı insanların estetik kaygılarına hastayım. kediciğin dili olsa mutlaka beğendiğini söylerdi. belki tek renk kullanılabilirdi ama böylesi de gayet hoş olmuş. eziyet felan diyenler olmuş. sayın arkadaşım sen kediye köpeğe giysi giydirip tasma takarken bişey olmuyo ama başkası tırnağa oje sürünce dünyanın en şerefsiz insanı oluyo öyle mi. kahrolası anlayışınıza tüküreyim.
    1 -1 ... bir idealistin ta kendisi
  9. 9.
    hah yemedikleri bir o halt kalmıştı.
    hayvana iyi ki ruj sürüp , sürme çekip, allık falan sürmeye çalışmamışlar.
    hayvancağız da içinden ben nasıl bir yere düştüm amk. diyordur.
    1 ... hayta38
  10. 10.
    kerhanede yanına hiç uğranmayan emeklisi gelmiş kadın gibi olmuş.
    ... kafam bir milyon