1. 1.
    bayan basketbol avrupa kupası finalinde ilk maçı evinde rus takımına karşı 14 fark ile kazanan ve avrupa şampiyonluğuna çok yaklaşan ülkemizin gururu takımdır.

    ülkede sporu sadece futboldan ibaret sanan dangalaklar, futbolun bokunda boğulmakla meşgul olduğu için farkında olmayabilir ancak bir basketbol takımımız avrupa şampiyonu olmak üzere, tekrarlıyorum ulan, av-ru-pa şam-pi-yo-nu!

    yani avrupanın en büyüğü, yani avrupada karşısına çıkan ve ülkesinde bu işin en iyisi olan herkesi ezen geçen, alooo!!!

    neyse siz s.ktir edin, evet evet, aziz başkan şunu demiş, ahmet çakar bunu patlatmış, federasyon yine bok yemiş falan filan, devam devam!
    1 ... ettoman
  2. 2.
    ülkemizi ve kayserimizi gururlandıran haber.
    ... 7dep
  3. 3.
    kayseri kaski efes pilsen muratpaşa belediyesi vakıf bank güneş sigorta gibi takımlar avrupa şampiyonlukları kazanırken 3 büyük takım dediğimiz takımlar niye başaramaz bu işi çok merak ediyorum. bir kaç örneğini gördük ama en azından her sene final four oyna.
    ... dead eye
  4. 4.
    ilk defa avrupa kupasında final oynayan o kupayı alamasada kayserimizi ve Türkiye'yi gururlandıran bayan basketbol takımı.
    ... siganfudaki onbasi
  5. 5.
    hepimizin gururu olan basketbol takımıdır. kaybedilen her final tecrübedir elbet kupa kaldırcağımız zamanlar da gelir. keşke medyadan hak ettikleri ilgiyi görebilselerdi.
    1 ... abi o degil de
  6. 6.
    Kayserimizin gurur kaynağı takımıdır. Geçen sene eurocup finalinde yenildiği dinamo kursk takımını eleyerek yarı finale kalma başarısını göstermiştir.
    ... adam olmayacak cocuk
  7. 7.
    10 numaralı bayan basketbolcusu çok güzel olan kulüp.

    maşallah...
    1 ... protest sanayici
  8. 8.
    trt 3'ü açtığımda 8 sayı farkla öndelerdi ve son 55 saniye idi, şimdi dinamo moskova şampiyon.

    ben en iyisi duşa gireyim.
    2 ... protest sanayici
  9. 9.
    tüm kayseri pastırma yiyip martinez'i sikmelidir.
    2 ... protest sanayici
  10. 10.
    bizlere yaşattığın bu gurur yeter kaski ! denilecek takım ama anlayamadığım bir şey var arkadaş. avrupa şampiyonu final maçı olan bu maçı kaç defa spor haberlerinde gördük ? ki değil spor haberlerinde ana haber bülteninde yayınlanmalıydı. haberlerde nba'daki kolbastı şovu yerine kayseri kaski'nin başarısının sergilenmesini dilerdim. neyse bu sene de olmadı ulan kaski, kupa kayseri'de kalmadı.. ama seneye müzemizde sergilenecek !

    tebrikler kaski.
    1 ... 7dep