1. 1.
    Prens dümbüğü bu hanımefendiyi aldatmış hemde 3 çocuk annesi evli aile dostu olan bir kadınla.

    https://www.google.com/am...ury-ile-aldatti-mi-868583

    Burada üçü aynı karede ;

    kate middleton ın aldatılması

    Ya kızlar kate hanımı aldatan erkek var bu dünyada çokta kasmayın yani.

    Bu arada zevkini sikeyim prens gibi senin değer mi o karıya amk.
    5 ... consigliere
  2. 2.
    Klasik ingiliz kraliyet ailesi. 500 sene önceki dedeleri de böyleydi bunların.

    Edit; 8. Henry anne boleyn yüzünden ülkenin mezhebini değiştirmişti. Gerisini siz düşünün.
    6 ... ruhsal enfeksiyon
  3. 3.
    kate middleton ın aldatıldığı dünyada sana bana neler yapılmaz ki.
    5 -2 ... anto
  4. 4.
    Katranı kaynatsan olur mu şeker hesabı.prens te olsa Babası kılıklı işte o da dianayı aldatmıştı.
    2 ... quinn
  5. 5.
    Kel kafalı prense bak sen. Donuna kadar al kate başka erkek mi yok.
    10 -1 ... daisyfuller
  6. 6.
    babası kılıklı prensle evlenmenin sonucu budur.
    1 ... tanri bizimle sims oynuyor
  7. 7.
    kate in bile aldatıldığı dünyada sen ne bekliyorsun hatçe derler adama.
    1 ... yapacakbiseyyok
  8. 8.
    O değil de kim kimin memesini ellemiş ya? Kadının memesi yok.
    2 ... ferrarisini satan simge
  9. 9.
    Hepte ikinci kadın çirkin olur. Hiç şaşmaz valla. Yahu bu kate sana ne etti? ailenize aldığınız yeni gelin gibi de değildi, isyan etmedi o saçma kurallarınıza, kurallarınıza uydu hep. Buldunuz tabi sessiz kızı, hem de arkadaşıyla he!

    içimden 50'lik bir teyze çıktı. sorry.
    2 ... vasilissa
  10. 10.
    oha insan hayret ediyor bazen..

    o halde demek ki kate şirret ötesi bi karı olabilir..

    darlamıştır adamı..
    -3 ... artificialhuman