1. 1.
    cem yılmaz' ın bir üniversiteye konuk olması esnasında yaşanan unutulmaz diyalogtaki soru.

    yurdum genci - cem bey önce hoşgeldiniz

    cmylmz - eyvallah

    yurdum genci - benim sorum şu : "karizmanız var mı, varsa kaç santim?"

    (yarılan salon, kahkaha tufanı, gelecek ayarın büyüklüğünün merakıyla oluşan sessizlik)

    cmylmz - karizma dediğin insanın içinde olacak, içinde oldu mu da anlarsın kaç santim olduğunu.
    217 -7 ... fth
  2. 2.
    cem yilmaz'in verdigi bu ayar dunya ayar tarihi'nin bugune kadar gordugum en buyuk ayaridir.
    (bkz: oha)
    10 -1 ... master
  3. 3.
    (bkz: ayar alınmaz ayar verilir)
    1 -1 ... akrep
  4. 4.
    cem yılmaz'a ayaa vermeye kalkışan üniversite gencinin kısa süren mutluluğu ve de aldığı 20 cm lik ayardır özeti.
    6 -1 ... palta
  5. 5.
    sorunun hemen üzerine bu cevabı vermek büyük yaratıcılıktır.
    (bkz: okurken cmylmz yapmış diceyeceksin)
    5 -2 ... haznedaroğlu
  6. 6.
    (bkz: yeni başlayanlar için ayar)
    3 -1 ... fth
  7. 7.
    olay sonrası çocuğun kapı önününde muhallebi sattığı da rivayet edilir.
    11 -1 ... scarface
  8. 8.
    (bkz: önemli olan boyu değil işlevi)
    2 -1 ... gerko
  9. 9.
    hacettepe üniversitesi'nde geçen diyalogtur. cem yılmaz'a göre, verdiği cevaptan sonra ne hacet kalmıştır ne tepe...
    8 ... ozz le grand
  10. 10.
    birinin kral çıplak demesi gerektiğini düşündüğüm espridir. sanırım ben söyleyeceğim. ilgili espriyi arkadaş ortamında ben yapsam sanırım şöyle bir diyalog gelişir.

    piç arkadaş: "lan genotropin karizman var mı, varsa kaç santim?"

    (yarılan arkadaş ortamı, kahkaha tufanı, gelecek ayarın büyüklüğünün merakıyla oluşan sessizlik)

    genotropin: - karizma dediğin insanın içinde olacak, içinde oldu mu da anlarsın kaç santim olduğunu.

    piç arkadaş: lan olum manyakmısın sen, yoksa ibnemisin topmusun ne içi, içinde mi kırıldı içinde geziyorsun vs.

    ---------------------------------
    canlandırmadan da anlaşıldığı gibi kral çıplaktır arkadaşlar. cem yılmaz olduğu için oovvvvv ne espri ne manyak bişey ohaaaaaa, facebookta paylaşayım nihahahaahaha falan güleyim denmemelidir.

    şu espri bile daha komik olabilir, olayın vahamiyetini anlayın artık:

    yurdum genci - benim sorum şu : cem bey alıcı mısınız, verici mi?
    cem yılmaz: - senin duruşuna benim koyuşuma göre değişir.
    5 -5 ... genotropin