1. 1.
    insan karar verirken geçmişi hangi kararı vereceği konusunda önemli bir konuma sahiptir. Elbette ki birikimin davranışlardaki etkisi kişiden kişiye değişir. Biraz mürekkep yalamış insanlar bir önerme ortaya atıldığında üzerinde kafa yorar ve örf-i kuralların da etkisiyle bir durum karşısında bir tavır takınır.

    Bu önermeyi gidip Anadolu'da bir köyün kahvesinde söylesem ya öldürürler ya da eşimi folloş ederler. * ki kolay kolay popo yemez. Bu kadar geniş olsa bile bir insan gidip de bir haftadır yıkanmayan leş gibi sigara içen biçimsiz birisine emanet etmez nadide parçasını. *

    Ya da olaya tersinden baktığımızda, partilerde dansta eş değiştiren evde ise farklı biçimlerde eş değiştirme fantazileri yapan insanlara bu önermeyi söylerseniz tabii ki birincisinden çok daha farklı cevaplar alırsınız.

    Burada kültür üzerinde durduk yani kişiden kişiye farklı tepkiler alabileceğimizi anlattık o zaman doğru veya yanlış olduğunu kişiler karar versin ve eşlerden ikisi de mutluysa isteyen istediği fantaziyi denesin.

    Son olarak kendi görüşlerimi aktarayım.

    Elbette cinsellik muhafazakar (ki aslında bu da tam muhafazarlık sayılmaz) Anadolu insanının zihninde bir tabu olmaktan çıkmalıdır. Ancak geniş halk kitlelerinde cinsellik genelgeçer ahlak normlarının kabından dışarı taşmamalıdır yoksa 100-150 kişinin fantezileri beni asla ilgilendirmez. Halk arasında bu sözü söyleyebilenlere bir yaptırım uygulansın (ki şiddet kastedilmez, tecrit mesela) zira töre de bir toplum için gelecek kadar önemlidir.

    Dedikten sonra başlığın ekşiden alıntı olduğunu belirtelim.
    6 -32 ... bihaberim
  2. 2.
    gavat beyanı.
    28 -1 ... fredymarsy
  3. 3.
    Marjinal koca beyanı.
    (bkz: abi yenge de erik gibiymiş kütür kütür)
    14 -2 ... kuyruk yagi
  4. 4.
    sandalyeden düşüren sözdür. uygulaması aşağıda.

    http://inciswf.com/8288inciz2879869.swf
    4 ... 0game
  5. 5.
    doğru önerme.
    karısı onun malı değildir, çünkü adam zaten kendisi mal.
    19 -2 ... a c nucleary
  6. 6.
    eşini kıskanmayan ve insanlık ile paylaşmakta bir sakınca görmeyen mal beyanıdır.
    (bkz: oha).
    5 ... aliaan deliooglan
  7. 7.
    karım diyor, sonra da istediğiyle sevişir diyor. bu haliyle tam bir oksimoron önermesi.

    arada evlilik bağı varsa karım diyebilirsin. evliliğin de tanımı, şartları bellidir. kendin yalama olabilirsin ama kurumları, kavramları kafana göre yalama yapamazsın.

    yok eğer fuck buddy im demeye dilin varmıyorsa, o senin problemin dostum.
    8 -1 ... tea man
  8. 8.
    kızacak bir durum olmayan önermedir.

    besbelli ki bir femistlikten geberen kezban beyanı.

    kezban dediğimiz mahlukların da eğitim, kültür ve algı seviyesi belli.
    1 -1 ... tea man
  9. 9.
    işte o zaman mal olur hemde ortalık malı. eşini kıskanmak paylaşmamak sahiplenmek tüm inançların dışında bir ahlak felsefesidir ve sevgi göstergesidir.
    2 ... uykuluyazar
  10. 10.
    godoş beyanı.
    4 ... en asaletli duygularin adami