bugün

insan karar verirken geçmişi hangi kararı vereceği konusunda önemli bir konuma sahiptir. Elbette ki birikimin davranışlardaki etkisi kişiden kişiye değişir. Biraz mürekkep yalamış insanlar bir önerme ortaya atıldığında üzerinde kafa yorar ve örf-i kuralların da etkisiyle bir durum karşısında bir tavır takınır.

Bu önermeyi gidip Anadolu'da bir köyün kahvesinde söylesem ya öldürürler ya da eşimi folloş ederler. * ki kolay kolay popo yemez. Bu kadar geniş olsa bile bir insan gidip de bir haftadır yıkanmayan leş gibi sigara içen biçimsiz birisine emanet etmez nadide parçasını. *

Ya da olaya tersinden baktığımızda, partilerde dansta eş değiştiren evde ise farklı biçimlerde eş değiştirme fantazileri yapan insanlara bu önermeyi söylerseniz tabii ki birincisinden çok daha farklı cevaplar alırsınız.

Burada kültür üzerinde durduk yani kişiden kişiye farklı tepkiler alabileceğimizi anlattık o zaman doğru veya yanlış olduğunu kişiler karar versin ve eşlerden ikisi de mutluysa isteyen istediği fantaziyi denesin.

Son olarak kendi görüşlerimi aktarayım.

Elbette cinsellik muhafazakar (ki aslında bu da tam muhafazarlık sayılmaz) Anadolu insanının zihninde bir tabu olmaktan çıkmalıdır. Ancak geniş halk kitlelerinde cinsellik genelgeçer ahlak normlarının kabından dışarı taşmamalıdır yoksa 100-150 kişinin fantezileri beni asla ilgilendirmez. Halk arasında bu sözü söyleyebilenlere bir yaptırım uygulansın (ki şiddet kastedilmez, tecrit mesela) zira töre de bir toplum için gelecek kadar önemlidir.

Dedikten sonra başlığın ekşiden alıntı olduğunu belirtelim.
gavat beyanı.
Marjinal koca beyanı.
(bkz: abi yenge de erik gibiymiş kütür kütür)
sandalyeden düşüren sözdür. uygulaması aşağıda.

http://inciswf.com/8288inciz2879869.swf
doğru önerme.
karısı onun malı değildir, çünkü adam zaten kendisi mal.
eşini kıskanmayan ve insanlık ile paylaşmakta bir sakınca görmeyen mal beyanıdır.
(bkz: oha).
işte o zaman mal olur hemde ortalık malı. eşini kıskanmak paylaşmamak sahiplenmek tüm inançların dışında bir ahlak felsefesidir ve sevgi göstergesidir.
godoş beyanı.
tipik bir tüccar sözüdür.

(bkz: pimp)
sonuna 'zira mal olan benim' eklemesi ile tamamlanacak zikirdir.
ikinci üresin vakası.
Amına koduğumun malı derler adama.
-karım benim malım değil istediğiyle sevişir
+malım desene bir daha
-malım
+tamam.
bünyesinde 11'e 11 çift kale maç yapılacak kadar genişlik bulunan adamın sözüdür.
dinci zihniyet ürünü cümle olabilir. karılarını mal olarak gören onlar değil mi?
evlilik müessesi ile, fuck buddy'i birlikteliğini karıştıran erkek beyanatı.*
fantezi kralı author bile söylemez bunu.
(bkz: mal)
(bkz: mal beyanı)
(bkz: godoş)
(bkz: mezhebi geniş)

Abi sizin kelime hazneniz bu kadar mı Allah aşkına sonra gidip ekşi sözlük'ü eleştiriyorsunuz.

Tanım: mal beyanı. Ahaha..
http://galeri.uludagsozlu...i%C4%9Fiyle-sevi%C5%9Fir/
(bkz: bismillahirrahmanirrahim)
(bkz: delirmiş)
Elimin altında zora girdiğimde benimle bi güzel emmeli gömmeli oyunlar oynasın. Güzel hatun veya yakışıklı eleman çıkınca canım kusura bakma bu akşam başkasına söz verdim. Olur mu lan öyle şey böyle evlilik böyle sikiş olmaz. Hayata bi defa geldik be abi hergün aynı keki yiyip ölelim mi diyen aç arkadaşlarımızın arayışları olarak nitelendirilebilir.
aile kurumu binlerce yıllık deneyimler sonucu oluşmuş, önce ahlak, sonra din ve nihayetinde hukuk sistemi ile korunarak sosyal yaşamın temel ögelerinden biri haline gelmiştir.

- neden böyle olmuştur ve hangi gerekçeler bu gidişi zorunlu kılmıştır?

bu sorulara doğru yanıtlar bulabilmek için ahlak kavramının oluşumundan önceki dönemlere uzanmak gerektir şüphesiz. erkek, doğal olarak kadından güçlüdür. çevresindeki diğer erkeklerden de güçlü ise içgüdüsel gereksinimlerini karşılayabilmek için o kadına sahip olacaktır. ne vakte kadar? sıkılana kadar! ilgisini çeken başka bir kadın olduğunda onu terk edecek ve bir başkasına, sonra bir diğerine yönelecektir. pekiyi! kadına ne olacaktır? onu arzulayan başka bir erkeğin ve sonrasında daha başka bir erkeğin içgüdüsel gereksinimlerini karşılayan bir zevk aracı. ahlak kavramı yok! dini yasaklamalar yok! hukukun sağladığı sosyal güvenceler yok! ve bu birlikteliklerden doğan çocuklar; babası belli olmayan, ahlaki değerlerin, dinin ve hukukun korumasından yoksun çocuklar. ve onların çocukları... toplumsal bir kaosa doğru gidiş.

akil insanlar, oturup düşünmüşler sonra; "bu gidiş doğru bir gidiş değil!" bir çözüm bulunmalı. ahlak kavramı gelişmiş önce fakat zorlayıcı olamamış yeterince ve ilahi bir gücün buyruklarıyla korkutarak, sindirerek doğru yola girişin sağlanması hedeflenmiş. dinler doğmuş. bunun da yeterli olmadığı görüldüğünde cezayı öbür dünyaya dahi bırakmayan, bu dünyada kesen hukuk sistemi girmiş devreye.

- önce ayıp denmiş, sonra günah denmiş ve nihayet infaz denmiş!

bunların denilebilmesi için binlerce yıl gerekmiş. hak-hukuk-adalet kavramları yerleşmiş, sosyal güvenlik kurumları oluşturulmuş, kadın ve çocukların hakları devlet koruması altına alınmış.

- dönelim mi yine eskiye, o tarih öncesi dönemlere? ister misiniz?

her kurum gibi aile kurumu da onu oluşturan bireylere sorumluluklar yükler. bu sorumlulukları taşıyacak güce sahip değilse omuzlarınız, o vakit evlenmeyin! kimse ensenize silah dayamıyor illaki evleneceksiniz diye!
bu söylenen çok doğru olsaydı aldatma yüzünden trilyon tane boşanma olmazdı dediğim durum.

karına malınmış gibi davranma diyoruz, git başkasına gıylat mı diyoruz. senin ortan yok mu. hakkında böyle düşündüğün birisi en nadide parçan olabilir mi.

ayrıca dans ederken eş değiştirmek nazik bir olaydır. bunu bile fantezi olarak görecek kadar yoklukta kişinin söylemidir.

demek ki artık düğünlerde arkadaşımızla eşlerimizi değiştirirerek masumca dans ederken etrafta bundan tahrik olup üzerine fantezi yazabilecek kadar bitmiş insan olabileceğini bilerek hareket etmeliyiz.
"senin gibi bir malın karısı olduğu için üzüntü içindedir o kadın büyük ihtimal" denmesi gereken kişi söylemi.
hangisinin kadın olduğunu sorgulamak için söylenen cümledir.
Akp'li bakanların fantastik beyanları kadar ilginç bir söylem.

sibel üresin'in kocası da olabilir bunu söyleyen.
güncel Önemli Başlıklar