1. 1.
    hayırlı kanallar.

    bir öneri, bilimsel(!) bir tespit.

    önce dinleyelim arkadaşlar;
    https://streamable.com/4amr3

    bir program ve bu programa bağlanan bir konuk.
    konuk diyor ki; "karadeniz'deki haşyies gazı patlayabilir, o patlarsa istanbul boğazı yıkılır, bu patlama 100 atom bombası şiddetinde olur, o yüzden kanal istanbul şart..."

    yüzlerce atom bombası şiddetinde patlama olacak, istanbul boğazı yıkılacak ama kanal istanbul ayakta mı kalacak?

    "kanal istanbul'da yıkılabilir, bilmiyoruz" diye yanıtlıyor adam.

    eyvallah.
    bakın bunları söyleyen bizim sözlükteki aktroller falan olsa, yahut sokakta, kahvede karşılaştığımız bir vatandaş olsa vallahi de billahi de saygı duyarım.
    muhabbet etmem, susarım...

    ama bunu söyleyen adam kim?
    yavuz örnek.

    yavuz örnek kim?
    bir akademisyen.
    yardımcı doçentmiş ünvanı da.
    http://www.yavuzornek.com/hakkimizda/

    kanal istanbul şart çünkü karadeniz patlayabilir

    bu adamın internet sitesini ve kitaplarını 2 dakika inceleyince anlıyoruz ki bu amca uçmuş resmen.
    hz nuh'un cep telefonu vardı diyen adam bu.
    kimbilir ne kullanıyor.

    neyse, katıldığı programın tamamını şuradan izleyebilirsiniz.
    https://www.youtube.com/w...D30g&feature=youtu.be+

    edit: programın tamamını izliyorum şu an, çok güzel kafa açıyor vallahi.
    akademisyen amca şöyle dedi;
    "düşman ülke gemisine çimento yükleyip boğaza gelebilir, gemiyi boğazda batırır ve boğazı kapatabilir, böyle bir durumda kanal istanbul yedekte durur ve boğaz trafiği kapanmaz..."
    56 -13 ... tengir budun
  2. 2.
    Yıllardır bu anı bekledim sözlük;

    (bkz: Artvin merkez patlıyor herkes)
    11 -1 ... centurion
  3. 3.
    Şaka gibi. Patlarsa ne olacak, su kanal istanbul'dan tahliye mi olacak?
    6 ... ahmet beyin ceketi
  4. 4.
    (bkz: ula hava patliyy)

    https://youtu.be/sxVIxGFkcPk
    7 ... agacacikan keci
  5. 5.
    Anlatsın, heyecanlı oluyor.

    Bu arada, yüzlerce atom bombasına eşdeğer patlamayı ifade eden denklemi de yazıp atsın bir zahmet. Öyle g*tten element uydurmakla olmuyor bu işler.

    Ama bunun yanında önemli bir faktör daha var: AKP'nin fanatikleri. Bunların alayı beyinsiz. Bunlara "kiloton" desen "ne külodu laaa!" derler.
    10 -1 ... invader23
  6. 6.
    Akademisyenleri bu halde ise sokakta ki vatandaş ne halde?
    Vah zavallı ülkem.
    15 -1 ... thebiggraywolf
  7. 7.
    bu amca hayatında deniz görmüş mü

    acaba ????

    karadenizi , bahçesindeki tuvaletle karıştırdı

    galiba .

    amerika fena bastırıyor herhalde .

    osman öcalan da birazdan çıkar .

    aponun , kanalla ilgili mektubu okunur ...

    vs .vs

    iran , bizden çok daha iyi yönetiliyor .
    12 -2 ... kurgankt66
  8. 8.
    Patlatırsa ekrem imamoğlu patlatır. Yanlız istanbul değil esas ankara yıkılır.
    4 -1 ... the sakal
  9. 9.
    Bunlarda akademisyen ise bende genelkurmay cumhurbaşkanı başbakanınızım aq.
    9 -1 ... psionictrap
  10. 11.
    şimdiye kadar ki açıklamaların en iyisi.
    zaten başka türlü o saçmalığı açıklıyamazsın. keşke birazda uzaylı ekleseydi ve azcıkta zombi en azından yeni nesilede hitap etmiş olurdu.

    mesela, koreli uzaylı zombiler, diyerek girebilirmiş konuya.
    10 ... narcomedian