bugün

Evleninde kurtulalım amk.
Galiba ben aradığımı buldum sözlük..
gelecekteki eşine bol sabırlar dilerim.

gönlümü aldın, küs değilim sana artık. bu güzel bir şey.
Erkek erkeğe numara vermek ne aq

Puhaha burada hiçbir erkek numaramı bırak ismimi bilmez.

Kadınlara özel hz ktç.
--spoiler--

sen kendini ne sanıyorsun lan. köfte dudaklı tinerci seni.

--spoiler--

Dudakları benim de dikkatimi çekmişti.
Turu senin o patates kafanı patlatıcam!

Sen erkek değilsin oğlum. Ananın eteğini giyip sokağa çık!

Ya yine şu lavuk yüzünden çaylak olacam mk..
true yine iş başında...
True ye bak çakma behlül aq

Şimdi kafir gelecek babasına hallenecek.
dediğim gibi ne halin varsa gör. küsüm ben.
true kelli felli adamsın amk. çoluk çocuğu tahrik etmeyi bırak. şimdi ip üzerinden seni bulup evine doğru yola çıkacaklar.
sözlüğün ortasına yazdığı enteri. şahsıma tehdit,hakaret,küfür.

--spoiler--
oğlum sen varya erkeğin orospususun.

içinde gram erkeklik duygusu yok. utanmadan hâlâ başlık açıyorsun. bir erkek nasıl bu şekilde başlık açar aklım almıyor. sen de gurur, onur, şeref, namus yok.

bak buraya yazıyorum. senin o hasta ruhunu sikmezsem adam değilim.
burada her hafta birilerini anana bacına sövüyor.
beni de çileden çıkarttın sonunda.

inandığım tüm kutsal şeylerin adına yemin ederim. erkeğin orospususun sen ve ben senin o hasta ruhunu sikecem....

--spoiler--
Çok tatlı bir çocuk. Adam gibi adamdır.
Şüphesiz cinlerimden biridir.
Çok tatlı çocuk, daha doğrusu adam lan, düzgün biri olsaydım yürürdüm.
iyi çocuk ama milliyetçilik birazda dincilik safsataları ile beyni yıkanmış memleketin yarısı gibi.

bak kardeşim kürt türk laz çerkez afrikalı amerikalı,müslüman , hristiyan, ateist, deist herkes eşittir. önemli olan insan olması. tek kıstas bu.
sözlüğün ayak gurmesi yazarları arasındadır.
dostum sen bu hayvana uyuşturucu madde falan mı veriyorsun? bu hayvan niye her fotoğraftsa kendinden geçmiş bir vaziyette baygın...
gayri müslümlerin kot pantolon markası diyolla !..
Bursa’da yaşamaya başlamış sanırım.
Kanka ben senin köpeğine yakışıklı dedim. Sen neden böyle atar yaptın?

Yazık, gerçekten yazık.
bir süre önce abartılı fenerbahçe fanatikliğinden rahatsız olarak donuza eklediğim yazardı. şu anda hala bu yorucu tutumu sürdürüp sürdürmediğini bilmesem de yapmamasını rica ediyorum. neticede herkes seni ve düşüncelerini sevmek zorunda değildir. mutlu ama uzak olmaya devam etsin.
Olm ne örgütünden bahsediyorsun sen? Benim hiçbir örgüt ile bağlantım yok, sadece komünizme sempati duyan ve daha tam anlamıyla komünist olamayan tc vatandaşıyım.

Kürt arkadaşlarım var yalan yok ama gel seni şuraya üye yapalım diye de kimse teklif sunmadı. Yani götünüzden element uydurmayın. Ayrıca hiçbir Zaman postal, jop yalayıcılığı yapmayacağım sizin gibi.

Açık ve net.

Ne zaman nikini görsem bir gülme geliyor. Yakala oğlum şu topu hadi kafir cinno ahaha. Al şu kemiği sana verilen görevi yerine getir tut olum kıskıskıs.
dinsiz olmasına birşey demiyorum lakin inançlara saygı duymayan bir yazardır.

bilimum akp liler ile aynı donuz listesinde olmak nasıl hissettiriyor dostum ?
fenerbahçe' yi türkiye' nin en büyük takımı ilan etmesini şaşkınlık ve hayretle izleyerek donuza eklediğim yazar. mutlu ama uzak olsun.
Hahaha oğlum o ne biçim savunma lan

Kız arkadaşım olabilir sokak ortasında döverim itip kakarım gelip biri bıçaklarsa diye silahlanıyorum hohahaha.
(bkz: #45708167)

kardeşim bakın yapmayın böyle şeyler...hele kadir şeker davasını kendinize örnek alıp hiç girmeyin bu toplara. o karar hukuki bir garabet. siz bakmayın burada savunan tiplere. aklı basında hukuku bilen kimse bu kararı savunmaz, savunamaz. bu karar tamamen ülkedeki feminist kamuoyu baskısı ile alınmış bir karardır.

kaldı ki artık kendi ülkenizde "2. sınıf" sizsiniz. bunu da unutmayın. yani sokakta 2 tane afgan ize saldırır da siz de bıçağı takıp yaradanına kavuşturursanız kadir şeker olayındaki gibi arkanızda kimse durmayaca gibi üstüne bir de "mazlum din kardeşi sığınmacıyı delen faşist" türk olarak adınız geçer, yersiniz kasten ölürmeden 27 seneyi bir daha gün ışığını ancak andropoz sonrası görürsünüz...
Bana tam 31 etkileşim yapmış. Ne yapmak nereye varmak istemekte olan yazar.
Ben senin evini beğeniyorum. Seni değyil...

So Sorry...
içinizdeki 3 harfliyi çıkarıp kendi 3 harflisini sokabilir dikkat etmek lazım.
ismi yeterince korkutucu değilmiş gibi artılayan yazar. teşekkür ederim nolur bir şey yapma.
sevdiğim bir yazardır.
görsel

turist demişkene...

slav karılarını silkmeye meraklı olup ve de eşlerini bu uğurda aldatanlar kürtler mi acep ?. Silkmek için ülkeden ülkeye gidenler tayfası ...

ya da slav karılarının gelmesini dört gözle ve de salyalar akıtarak bekleyenler kimler ?.

aynen knka. sizler cici kürtler piss.

bizlerde size bayilmiyiz. fasulyenin kendini nimetten saymasi. ahaha.
Beni az önce kötülemiş kafir bir yazardır.
Oo! kerasuslu kardeşim geri dönmüş bunun şerefine bir uzo patlatırız beraber. Hoş geldin, iyi yazmaların olsun.