1. 1.
    Çıkar mısın aklımdan lüdfen?

    Marjinal bir fikirdir. Evet
    2 -1 ... kokontomokonto
  2. 2.
    Batıracak paranız varsa bana verin en azından sevaptır...salak saçma bi cafe için 200-300 bin harcayıp battığınıza değmez.

    T: her beyaz yakalı köle tarafından düşünülen fikir.
    5 ... keshberfo
  3. 3.
    Bu konuda başarıya ulaşmış tek fikir bilirim. (bkz: kafe pi)
    -2 ... karpuzkabugu
  4. 4.
    Her üniversitesinin, her emekli olmaya kalkanın hayali.
    1 ... sevgilim ben manyak oldum
  5. 5.
    sadece benim çevrem gelse yeter diye başlayan bir batış öyküsünün ilk adımıdır.
    1 ... manyak olmaya karar verdim
  6. 6.
    Kafe açarak para aklanabilir, uyuşturucu ve silah patlayıcı satışı kolayca yapılabilir ve kimse farketmez.

    Güzel fikirmiş aslında.
    ... yazar cizer06
  7. 7.
    kafe açma fikri
    5 ... serdarsl06
  8. 8.
    5 çift masa sandalyesi olan herkesin aklından geçen fikir.

    Bilhassa kodumun ergenleri tarafından kolay para sanılır. Sorsan daha üniVersitesi bitmemiştir veledin, “kafe aççam moruq yaa çay satcam köşeyi döncem” kafasıyla girişimcilik oynar.

    Kira, stopaj, masraf, personel giderleri, sigortası ıvır zıvırı gökten inecek sanki.
    8 -1 ... kedilerinbabasi
  9. 9.
    Hakkında çok olumsuz şeyler okuduğum fikir (üst entrylerde).

    S.a. arkadaşlar
    Neredeyse bir haftadır beynimi kemiriyor bu düşünce. Böyle nostaljik bir kafe var hayalimde, günümüzdekilerle alakası olmayan. Ama sorun şu ki sermayem yok sjdjs olsa cesaret edip açardım.
    Hem ben bir türk kahvesine 10 lira da almazdım taş çatlasın 5 lira alırdım, ne bileyim bir soda benim kafemde 6 lira olmazdı 3 lira falan olurdu mesela, hoff arkadaşlar niye cebim değil de gönlüm zengin anlamıyorum ki.
    7 -6 ... kara erik habbesi
  10. 10.
    Açmak isteyen ve becerikli bir ortak arayan olursa talibim.
    ... nikimikedi7