1. 1.
    Cennete gitmek deyince direk akla huriler geliyor. Tabi ki huriler erkekler için. Erkeklerin cennette hizmetine istediği kadar huri verilecek falan filan. Ne yani kadınların cennette yeri yok mudur ?
    -3 ... jesse
  2. 2.
    onlara da nuri verilecek şeklindeki cem yılmaz söylemi.
    5 -1 ... t b t
  3. 3.
    erkekler ne yapacaksa onu yapacaklar. kadınlara da nuri verilecektir. çünkü cezalandırma da ödüllendirme de eşittir. vazifelerde eşittir. her şey çift çift yaratılmıştır. tek cins değildir. kuranda mütekabiliyet, adalet ilkesi olduğundan erkeklere ne varsa aynısından kadınlara da verilecektir. ama nasıllığı bilinmez. cennet köşkleri, takılari elbiseler, şaraplar vs kadınlar içindirde. kadınlar boşuna ibadet edip durmuyor.
    1 -2 ... selia
  4. 4.
    işte meyve falan yiyecekler. birde müslim erkekler hurilerden sıkılınca onlara gidecekler.
    2 -4 ... enkidu1986
  5. 5.
    sorunsal olmayandır. Rab'lerinin cemalini görmek yetmez mi? cennetin güzelliği o'nun varlığındandır, peygamber aleyhisselamın varlığındandır.
    1 -2 ... uneasy
  6. 6.
    (bkz: gılman)
    ... johnmalkovich
  7. 7.
    5 erkek gücüne sahip gılman verileceği rivayet edilir. enrique iglesiasa benziyorsa açılın ben cennete gidiyorum dedirtir, 5 vakit namaza başlatır. yine de 5ini ayrı ayrı almayı tercih ederdim.
    2 -2 ... lilcherrypie
  8. 8.
    Cennette kadınlar, Arap hurilerin köleleri olacak. Çünkü: islam Dininde kadının yaratılmasının en büyük sebebi erkeklerin zevklerini karşılamak içindir. Ve islam dininde kadınlar bana göre bi köledir.
    ... 01isyan sesleri
  9. 9.
    Ömer Hayyamın dediği gibi

    Irmaklarından şaraplar akacak diyorsun .
    Cennet-i ala meyhane midir ?
    Her mümine iki huri diyorsun ,
    Cennet-i ala , kerhane midir ?
    2 -1 ... aflat
  10. 10.
    cennet vaadi ile dinlerine bagli kalan kadinlardir.
    -2 ... lovely bones