1. 1.
    Ulkesine yararli her cola t*rkanin yaptigidir.

    +ya olm yeni bi türk filmi cikmis.
    -hangisi lan?
    +ya hani en sonda esek tecavuze ugruyo basrolde yengesiyle evleniyordu ya.
    -haa tamam. Carsida 5 lira olm gidip aliriz.
    2 -5 ... genis omuzlu adam
  2. 2.
    iki yüzlülüktür. Samimiyetsizlik kokar.
    1 ... dar hejirok
  3. 3.
    Maddi durumu yoksa adamın adam izlemesin mi kaçak elektrik kullanmakla bir mi kaçak film bile biz para veriyoruz.
    1 -1 ... alonearrow
  4. 3.
    Kaçak elektrik kullanmak çok daha ağır bir kul hakkıdır. Bir yerde bir kaç ekip diğer yerde 75 milyonun kul hakkı.
    1 -1 ... ataturk gibiyim
  5. 4.
    Kul haklarini yaristiran beyin ozurluleri göstermiş tepki.

    Ulan kafasini duvara surttugum. Kacak elektrik kullanmis iyi yapmis diyen mi var at kafasi. Sen kul hakki yedigin halde baskasinin yaptigini elestiremezsin. Once sen bi yüzde yüzlük adam ol sonra gel kacak elektrik diye zirvala burda.

    Zorla insanin agzini aciyorsunuz.
    ... genis omuzlu adam
  6. 5.
    Sebepleri farki karsilastirmadir. Asil sebep elektrik neden bu kadar pahali ve biz neden ayda dort bes orjinal film alamayacak kadar az maas aliyoruz. Bunlari dusunebilsek zaten birseyler olacaktir.
    ... hatoret