1. 1.
    kendi cinslerinden hoşlanan gay beyanıtıdır.
    erkek olduğunda erkeklere kız olduğunda kızlara verir.
    ... pislik yazar
  2. 2.
    benimdir. napıcam lan erkekleri mis gibi kızlar varken oyş.
    1 -1 ... kanicerkenbogulanvampir
  3. 3.
    Erkek adam vurdurur diyen erkektir. Kosarak uzaklasilmali.
    2 ... demirprens
  4. 4.
    " ama italyan erkekleri çok tatlı, yerim " diyen kadın gibi bunaltıcı insandır.
    2 -1 ... legend of the stranger
  5. 5.
    Garip bir erkektir. Bolca görünmüştür. Biraz heteroluğun üst safhasına yerleştiğini de söyleyebiliriz. Tanımı siz yapın, gereksizlerdir.
    6 -1 ... sylwia
  6. 6.
    gereksiz degillerdir haklilardir.
    insan kilsiz tas gibi bacaklar gogusler popo dururken niye igrenc killi kokarca gibi birine baksin.
    iste kizlar hormonlari yuzunden kizlar erkeklere bakiyo.
    4 ... mademki
  7. 7.
    kız olsam kesin sana verirdim kanka dememek uğruna lezbiyenliği tercih etmiştir.
    2 ... bloodseeker
  8. 8.
    vurdurmaktan imtina eden erkektir.
    2 ... kestanesekerim
  9. 9.
    sen önce bi ol sonrasını düşünürüz denilesi ergendir.
    ... sos ya li st
  10. 10.
    Haliyle erkek kafasıyla kadınları düşünen ve onlardan vazgeçemeyen erkektir.
    "Kız olsam ilk sana verirdim kanka." lafı bana daha samimi geliyor nedense. O zaman biraz kadınca düşünebiliyorlar sanki.
    Peşin edit: Lezbiyenliğe lafım yok yanlış anlaşılmasın bilen biliyor ben sonuna kadar destekçi ve biseksüel bir yazarım. Ancak şu erkek kafasıyla kendini kadın yerine koyanlaraydı sözüm.
    -1 ... mavigozlukadin