1. 1.
    ya yemin ediyorum bıktım bu ülkenin ahlaki kodlarından.usandım artık kapalı kapılar ve tabular arkasında yaşamaktan.şu anki halimi bi görseniz siber zorbalık kamu spotu reklamındaki veletler gibiyim.evet arkadaşlar bugün kırtasiyeci şenol abi ve komşu esnaf arkadaşları tarafından sosyal lince uğradım.girdim dükana akpli oldukları için selamın aleyküm bile dedim.şenol abi noel kutluyacaz da yılbaşı düdüğü alacaktım diye belirttim.
    arkadaşlarından arka alıp ''goçum şimdi burda boy boy düdük var sana hangisi lazım'' diye karşılık verdi.abi önündekinen işte görmüyon mu şeklinde çok da sert olmamaya gayret gösteren bi surat ifadesi takınarak isteğimi yineledim.oghlumm nefesigne yazıh lan demeye kalmadan yanındakilerle beraber bastı kahkahayı.chpli olduğum için bu sözler kanıma dokundu.ne var yani boyumdan kalıbımdan sakalımdan utanmayıp bi yılbaşı düdüğü istediysem.atatürk bugünleri görerek cumhuriyeti ilan etmedi mi sonuçta.ağzımız düdüksüz kalmasın diye laikliği , medeni hukuku getirmedi mi.avuçlarımı sıkıp gözyaşlarımı tuttum babanız kimdi bilemezdiniz orospu çocukları diye haykırıp ağlaya ağlaya eve döndüm.
    1 -2 ... kendi filminin figurani
  2. 2.
    Bizim kırtasiyede böyle şeyler yaşanmıyordu. Hatta çam ağacımız bile vardı süslerdik.
    2 ... kirtasiyecicocuk
  3. 3.
    " ya " dan sonrasını okumadım.
    ... teflon