bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    konum olarak şehre göre geri kalmış ve nüfusu az olan yerde yaşamaktır. Buralarda kafe bile yoktur.

    Mesela ben yaklaşık 4k nüfuslu bir beldede yaşıyorum, tarımla uğraşan insanlar falan dolu etraf. Hani derler ya huzurlu olur kırsal falan, yalan amk. Bok gibi lan. Gün boyu şehirde gez, toz, olmadı işine git. Akşam gel yine aynı bok. Lan kaç yılındayız hadi doğu ilinde böyle olmuş olsa gam yemicem, izmirdeyiz lan izmirde. Bu ne amk gelişmez mi bu kırsal denilen siktiğim yer bir türlü. Rahatladım lan.
    1 -1 ... ruhenzenci
  2. .
    sıkılacak konu bulamamaktır. *
    ... komplo
kapat