1. ?.
    adı üstünde beyinsizdir. samimiyetsizdir.
    bir ırkçı kadar mert değildir. bir hümanist kadar özgür bakamaz. çocukluğundan itibaren ona ne ekildiyse onlar biçilmektedir.
    türkiye cumhuriyetindeki kürtler de türk milletine dahilmiş. niye? niye amk niye? ben türk doğup zulmetmek için ne yaptım, o kürt doğup asimile olmak için ne cürüm işledi? niye?
    sen batıda am üstünde göt sikerken adamlar(sempatizanlar değil) göt korkusuyla yaşıyor o cehennemde. senin neyine o insanlara birşeyler dayatmak ulan götveren?

    git ırkçıyım de, açık açık bir ırka husumet besle, adam diyelim. o da yok amk. bu ülkenin ideolojisi ne kadar gerilerden geliyor öyle yahu!
    2 -5 ... letis
  2. ?.
    ya sev ya terk et der aynı zamanda beyinsizler.
    2 -2 ... maviyecalargozlerin
  3. ?.
    ne mutlu türk'üm diyene. böyle demiş büyük önder. kendini türk hisseden herkes türk'tür.
    -1 ... sexlie
  4. 1.
    hala ısrar eden beyinsizleri görüyorum ben ne yapcaz şimdi.
    1 -1 ... bazi bazi deli gibinin
  5. 2.
    (bkz: amlarına koyayım ben onların çok ayıp ediyorlar)
    1 ... hesesori
  6. 3.
    iskoça ingiliz demeye çalışan birinden daha akıllı olmayan kişidir.
    2 ... whitelionarda
  7. 4.
    kürt istese de türk olamaz artık. geçti o günler. hain gundiler sizi.
    2 -1 ... gothicroyal
  8. 5.
    yurt dışına çıkarken türk pasaportuyla çıkıp, türkiye cumhuriyeti'nin her türlü nimetlerinden faydalanan, ha bire hizmet üstüne hizmet isteyen sonrada iş sözlüğe veya tv de yayınlanan tartışma programlarına gelince ikide bir yok ben kürdüm diyenlerden daha beyinsiz değildir. haklıdır.
    -1 ... deepinthedeset
  9. 6.
    gerçekten beyinsizdir böyle şanlı tarihe marabaları ortak etmek nedir lan?
    2 -1 ... mudahil
  10. 7.
    Sanki türkler kabul etmeye can atıyormuş gibi ısrar etme vurgusu yapan beyinsizin koyun boku gibi tane tane sıçmıklarını saçtığı başlıktır efendim. Nüfus cüzdanında Türkiye Cumhuriyeti yazıyor değil mi ? Yurtdışı veya adliye, polis, nüfus gibi işlemlerini ne ile hallediyorsun ? Türk olmayı kabul etmiyorsan kimliğini en yakın yere bırakıp siktir olup gidebilirsin. Arkadaşımızın da söylediği gibi, Atatürk döneminde vatanımız için çarpışan kürt, laz, çerkes vs. atalarımızın hepsinin ruhu şad olsun. Onlar birlik ve beraberlik içinde yaşamayı kabul ederek bizlere türk ulusunu ve toplumunu bölünmez bir bütün olarak teslim etmişlerdir. Senin gibi 3-5 çapulcu için ısrar eden bir tane adam bulacağını da sanmam. Üstüne basa basa söylüyorum bu ülke kurtuluş savaşı gören nesillerin ortak fikri ile bu hale geldiyse senin bu ülke adına herhangi bir hüküm koyma veya çıkartma gibi ideolojini sikerler velet. Sen götünde askılı donu düşmesin diye çekiştirirken ne devrimciler ne darbeciler geldi geçti bu ülkeden. Ayrıca bir başka art niyetli orospu çocukluğunuz Belçika'da suç işleyip türk pasaportlarını göstermeniz. Sığınma talebiniz. Çok komik oluyorsunuz lan. Atatürk hava limanına inene kadar ben türk'üm ülkemde yargılanmalıyım edalarında dolaşıp buralarda kürtçülüğün ele başısı oluyorsunuz. Hassiktir git nereye gidiyorsan seni kabul eden kim ?
    3 ... rainheart