1. 1.
    darwin'in, ne derece gerçek olduğunu göremeden fani dünyaya gözlerini yumduğu, teorisinin bilinen en net ispatları. insan denen canlının zaman içinde ne tür değişimler geçirebileceğinin ve en sonunda nasıl bi şekil alacağının göstergeleri. yaşamlarını bilime adamış muhteşem şahsiyetler.

    bir grup insan düşünün ki sessiz sedasız, hiç kimseye çaktırmadan, "olm acaip iş çeviriyoruz, vurucaz parayı yakında lan!" bile demeden insanlık tarihini kökten etkileyecek bi araştırmaya gönüllü deneklik yapsınlar. mümkün müdür bu sizce? "siktir git bi çay koy olm!" demeden önce, iyice kulak verin hele bi.

    bu elimde görm.. a pardon! bu başka bi başlığın giriş cümlesiydi. neyse biz, bu saydığımız übermeschlerin geçmişteki hallerini hatırlayalım hemen.

    gözünüzde canlandırabiliyor musunuz küçük ibo'nun toplu iğnelerle tutturulmuş versace gömlekli hallerini? ya da orospu ruhlu yengesine karşı mücadele ettiği yıllardaki aşırı hareketli ve dahi reaksiyoner hareketlerini?

    ya ceylanı?

    nasıldı, şimdiki bonus reklamlarına ilham veren saçları? ceylandan önce veya sonra hiçbir insanda o tür saçlar gördünüz mü? kaşları içinse söylenecek çok bir şey yok zaten. zira kendileri her şeyi anlatıyorlar, yardıma ihtiyaç duymadan.

    ve işte emrah; ailemizin acı paratoneri. annesi ile ilgili olmadık dedikodular çıkmış, hüzün kovan kuşu..

    kaşları.. aman allahım yine hüzünleniyorum, yine gözlerim dolu dolu oluyor. nasıldı kaşları? eteklerinden itibaren bi dağ düşünün, zirvesine doğru eni daralan.. işte tamda böyleydi bu büyük insanın kaşları; dağ gibin. peki ya saçları? objektif olarak değerlendirildiğinde, emrah'ın vücudunun 3/2'sinin kafadan ibaret olduğu izlenimi veriyordu ama olsun. şık duruyordu, yakışıyordu ona.

    şimdilerde nasıllar peki? eser kalmış mı o hallerinden? elbette hayır. zaten rahmetli darwin (ruhu şad olsun) için ispat teşkil ettiklerinin en büyük göstergesi de yeni halleri.

    yengesine isyan eden, yakın dostu raşit abisi için her şeyi göze alan, versaceye marka stratejisini sorgullattıran küçük iboyu gördünüz mü yakın zamanda? geçenlerde gördüm ben. tanıyamadım en başta, "ismail yk'nın yeni ortaya çıkan kardeşi herhal lan!" diye düşünürken gözüm ensesindeki iğne izlerine ilişti ve fark ettim acı gerçeği. küçük iboydu o. gözlerim geçmişi, o güzel günleri aradı. hüzünlendim.

    sonra ceylan..

    kaset kapağını gördüydüm geçenlerde. gözlerim dolmuş. arkadaş "noluyo olm, ceylana mı meyillendin lan?" diyince irkildim. "yok bişi ya!" dedim şahsiyetsizce. bu kadın, o eski ceylan mı? diye geçirdim içimden. evrime olan inancım arttı. adnan oktar'ı ve kitaplarını yad ettim o an.

    ve emrah..

    kafasının (fiziken) yarısından fazlasını aldırmış olmalı. ya da özel bi yöntem bulup bedenini büyütmeye abandı. bilemiyorum tam olarak ne olduğunu lakin şimdiki emrah, bizim bildiğimiz "koş ananı skiyorlar!" diyen herkese koşan emrah değil. olamaz. bu denli bi değişim mümkün değil. eğer mümkünse de tek açıklaması var; evrim.

    velhasıl; darwin haklıymış lan! evrim bir gerçekmiş meğer.
    6 -2 ... jadeh
  2. 2.
    tam olarak haklı sayılamayacak bir hipotezdir. zira evrim maymundan insana geçen süreci teoriye aktarmak ister, oysa bahsi geçen vakıada tersine bir evrim vardır: insanın maymunlaşması.
    2 -1 ... antilopyawrusu
  3. 3.
    "küçük x (emrah + ibo + ceylan) ve evrim" şeklinde yazılırsa daha kısa olabilecek başlıktır.
    1 ... a kare kok uc bolu dort
  4. 4.
    küçük bir kız çocuğu tek başına ne yapar.
    1 ... baykusator