1. 1.
    otobüste çiftleşmeler efenime söyleyeyim hentai denilen manyaklık, hikikomori mi ne boksa, bağırarak konuşma, yakuza. falan filan.

    yani göt kadar adada çini yenecek güce sahip olmalarını, amerikaya kafa tutmalarını, teknolojik gelişmişliklerini ve kendilerine yetebilirliklerini takdir ediyorum ama yarraklı bi balonlu festivalleri bile varmış. tv şovları yine absürd, porno gibin. manyak mıdır nedir bunlar?

    mesele çalışmaksa yine almanları örnek alırım.

    gerçi onlarda az değil ama... bilemedim. neyse.
    6 -6 ... lan senin de nickinin de amk
  2. 2.
    savaştan önce çok delikanlı bir milletti.

    unutmayın çocuklar,
    (bkz: never nuke a country twice)
    1 ... caranthir
  3. 3.
    Japon geleneği olarak Bukkake bi de.
    ... kedi memduh
  4. 4.
    japon da haklı tabi.
    3 ... lan senin de nickinin de amk
  5. 5.
    bunu damacanofillerin söylemesi de ayrı bir ironi.
    2 -3 ... once upon a time in cizre
  6. 6.
    instagramda karşılaştığım o şapırdatarak yemek yemeli asmr videolarından sonra üzgünüm japonlar artık sizi sevmiyorum.
    3 ... hangi kanal
  7. 7.
    Japonları sadece pornolardan takip edince olur öyle.
    5 ... serdarsl06
  8. 8.
    olum rastlıyorlar öyle deme manyak!
    1 ... lan senin de nickinin de amk
  9. 9.
    Japonların çinli kadinlara karşı uyguladığı savaş suçu vardır. Gerçi hitler önplanda oldugu için dunya biraz da görmemiş. Bir benzerini sirplar da yaptı daha kucuk alanda.
    Merak edenler için:

    https://www.google.com.tr...edio.com/amp-haber/750111
    1 ... kontrollu insan
  10. 10.
    Tatlı bir ırk.
    ... takver