bugün

milattan önceden kalmış zihinlerin yaptığı eylemdir. kimileri 21. yy da milattan önceyi yaşar, kimileri milattan önce 21. yy ı. üzülmemek elde değil bu yaşanana ama ortaya çıkardığı sonuçta gayet net. önemli olan hangi zamanda yaşadığından ziyade beyinde ki anlayış, önemli olan beyninin hangi zamana ait olduğu.
hangisi bilmiyorum ama destekli bir tahminde bulunmak gerekirse muhtemelen galatasaray lisesi'nin yanındaki galeridir.
zira bu yaz orada etraftan görüp, açık büfe şaraba dadanan punk'lar dikkatimi çekmişti.
saptırılmış konudur. içki içiyor diye basılmamıştır. herkesin ailesiyle, karısıyla, kızıyla yaşadığı yerlerde yapılmayacak bazı davranışlar vardır. semt halkının bu hususta uzun süredir çektiği sıkıntıları az buçuk bilen biriyim. travestisi, afedersin orospusu, zamparası, kulamparası, hırlısı, hırsızı doldurmuş mahalleyi. genç kızlar sokağa çıkamıyor. ailelerin yaşadığı yerde olacak şey mi bu? sizin evinizin karşısında bir kerhane olsa, eşiniz, çocuğunuz nasıl dışarı çıkar?

konuyu saptırmayalım. kimsenin sanatla bir derdi yok. kimsenin içkisine karışan da yok. ama herkesin bir ailesi ve korumakla yükümlü olduğu birtakım değerleri var. halkı karalamakta ne kadar bonkörüz, ben hiç anlamıyorum...
bu ülke diye başlıyor yazılara, henüz elinde sıcağı bitmemiş çayı ile okuru yarın rahatsız edecek bir gazetenin okunmamaya yüz tutmuş sayfasında küçük puntolarla fakat daha da sıkıştırılarak yazılmış. Bilinmez yüzler var o taraklarda, dişleri kopmuş. ama yine de bir köpek gibi gazetesine manşetten bozma bir yazı ile saldırıyor. Ya olaylar olduğundan abartılıyor, ya da birileri birilerini gerçekten tokatlıyor.
zaytung esprisi gibi olaydır.
bu yaratıklara kurban vermek lazım, kurban kelimesini duyunca sakinleşiyorlar. ver oradan bi tane şık güzel kadın, hiçbiri dini imanı hatırlamaz, elli kişi mi, ellisi de tecavüz için sabaha kadar sırada bekler. inanmıyorsanız deneyin.
işte bir cahillik örneği daha,ister kültür ayrılıkları olsun ister başka şeyler bu düzende onların yaptıklarına biz saygı duyuyorsak onlarda bizim yaptıklarımıza saygı duymalıdır.
(bkz: #9457374)
bundan sonra sanat galerilerinde su dağıtacaksınız. yatsıya kalmadan evlerinize dağılacaksınız.
An itibariyle kanal d haber olay yerinden canli yayin yapmaktadir.
Insalik ayibi...
açık konuşuyorum, islam'a aykırıdır.
gerçekten 17 yıl sonra madımak provası niteliğinde dir.
demokrasi geldi diyenlere şimdilik ilk cevap. yani tören provası...
bedava içki içemeyenlerin çıkardığı anarşi.
katıksız öküz olmanın ifade ediliş şekillerinden biri.
kendini toplumun ahlak mahkemesi ve infaz kurumu zanneden geri zekalıların kendileriyle beraber bir milleti de rezil etmesinin resmi.
"islam dini hoşgörü dinidir" anlayışını başka yerlerinden anlayanların yaptığı iştir.

azıcık mantık yahu, azıcık!
28 şubat refleksleri ile yapılan yalan haberdir.
içki içiliyor diye yer basılacak olsaydı memlekette her 4 hneden bir tanesi basılmak zorunda kalınırdı.
yemeyin bu numaraları.
sizi aptal yerine koymaya çalışanlara nah çekin.
(bkz: nah afedersin)
bu tarz olaylar, dünyanın her yerinde görülebilir. dolayısı ile münferit olayları, belli bir siyasi oluşum ya da anlayışı yergi aracı olarak kullanmak yanlış olur.

- sergilenen şu objelere bakılırsa konunun zannedildiğinden daha derin olduğu da söylenebilir üstelik;

görsel
görsel
provakasyondur.

ucu ergenekona mı denk gelir oğuz kağan'a mı bilemem...

belki üç beş çapulcunun organize ettiği münferit bir olaydır.

sebebi ve organize eden kim olursa olsun amacı millete "bak işte memleket ne hallerde" dedirtmektir.

benzer olayların incelenmesinden sonra ortaya dökülen bu kadar iğrenç ilişkiler varken, haaaaal bu tür olayların gazına gelip "bak bak bak valla memleket elden gidiyor" nevinden söylenenleri ajdar anık'a havale ediyorum.
bunun bir provakasyon olduğunun kanıtlarından biri saldırının ramazanda bile çatır çatır alkol servisi yapılan asmalımescid, kumkapı vs. yerlere değilde basının bir şekilde ilgi gösterdiği bir mekanda yapılan basit bir kokteyle yapılmış olmasıdır.

çok hassassın. memlekette içki içilmesine ifrit oluyorsun. eylem yapmaya karar verdin. koca raamzan geçiyor, millet alem yaparken dokunmuyorsun. gidip gudik bir açılışı basıyorsun.

her iki türlü de puşt gibin ibne gibin bir şeysin sen.

sana bir anlam yükleyenler ise nane nane'yi mırıldanıyor şimdi.
evet deyip demokrasi geldi diyen örümcek kafalıların yaptığı iştir. yakında evleri bile basar bu şerefsizler.
başörtülü diye okula gidememek, namaz kılıyor ya da oruç tutuyor diye işten atılmaktandaha kötü bir durum olmasa gerek.
yaş kararıyla askerlikten atılanları, onlarca yıllık emekleri bir anda sıfıra indirilenleri de unutmamak lazım.
Belirli tabuları olan yer mahalle veya bölgelerde,etiğe aykırı davranışa halkın verdiği tepkidir.Galerinin sahibi bu tepkinin örgütlü bir yapıya ait olmadığını bugün açıklamıştır.
(bkz: müslüman mahallesinde salyangoz satmak)
bildiğimiz mahalle kavgasının biraz kapsamlısıymış be!

nasıl bir gazsa bünyedeki hemen olayı dine, islama, ona buna bağladık.

kapak olsun hepimize.
baskın yapan bünyeler içki içmesini bilmeyen bünyelerdir, içkiden anlayışları zil zurna sarhoş olmak, abuk sabuk etrafa saldırmak insanları rahatsız etmek.Kanımca sanat galerisindeki sanat sever insanlarında içkiden anlayışlarının bu olduğunu sandıkları ve o yüzden yapmış oldukları baskındır. Çünkü kendileri içkiyi ağızlarıyla değil başka taraflarıyla içmekte olup herkesi kendileri gibi sananmaktadırlar.
güncel Önemli Başlıklar