1. 1.
    Bir tepki.

    Siz izmire kurban olun lan.
    6 -9 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  2. 2.
    izmirlilerin izmir'e kurtarılmış bölge muamelesi yapması beni benden alıyor..

    Hiç mi mantıklı adam yok la bu ülkede..
    6 -1 ... salmisra
  3. 3.
    amk izmirinden kurban bile olmaz aq.
    3 ... kazangap
  4. 4.
    izmir'in medeniyet adı altındaki iğrençliklerinden herkesin iğrendiği bir ortamda açılması gülünç bir başlıktır.
    4 -1 ... fenerliyazar
  5. 5.
    Izmirlilerin açık saçık giyinmek, sabahlara kadar alkol almak dışında laiklikten bir s.kim anladıklarını düşünsem bende kurban olacağım. Hali hazirda doğup büyüdüğüm yer de vallahi çok boş beleş insan dolu. Laiklik bu değil!
    5 ... uzak diyarlarda evli barkli
  6. 6.
    türkiye'den çıkmamış biri ancak bu saçma sözleri söyler.
    ... zenci forvet
  7. 7.
    Evet kurban olun siz izmire ilk önce dönün iç anadolunun, doğunun yozlaşmışlığına, kokusmuşluğuna bakın. Ulan köylerde her bayram çocuklar kaçırılıp öldürülüyor cesetleri, kemikleri bulunuyor, hergun yüz yuze bakan köylüler iki dönüm arsa için birbirlerini öldürüyorlar, o çok namuslu muhafazakar geçinen örtülü kadınlar kocalarını 20 yaşında çocuklarla aldatıyorlar.

    Ama size bata bata 15-25 yas arası gençlerin el ele tutuşup, öpüşmesi mi batıyor?? izmir mukemmeldir, aşırı medenidir diye bir iddiam yok ama taşradan bin kat daha ahlaklidir, güvenilirdir, yaşanacak yerdir.
    1 -3 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  8. 8.
    Bune AMK!? Kurban Bayramı mı geldi herkes herkese kurban oluyo.
    2 ... ben kelebek
  9. 9.
    Neyine olalım bok kokulu havasına mi yoksa suyu akmayan evlerine mi?
    1 ... gogocu