1. 1.
    eğitimin içine eden milli eğitim bakanı ve çevresindeki yalaklarıdır.

    piri reis üniversitesi'ndeki mezuniyet töreninde izmir marşını duyunca kaçmış salondan.

    https://bagimsizweb.com/d...a-bakan-salonu-terk-etti/
    14 -2 ... system error
  2. 2.
    türkiye cumhuriyeti' nin bakanıdır. marş da türkiye cumhuriyet' nin marşıdır. bakan neden gitmiştir ki ?
    9 -1 ... teflon
  3. 3.
    gölgesi yeter gölgesi...
    9 ... noxeca
  4. 4.
    Boş şeylere vakit ayırmayan bakandır.
    2 -16 ... munzevi bir fikir iscisi
  5. 5.
    özel okul mezuniyet törenine gidip büyük risk almış bakan.adam almış zaten diplomasını.kimseye eyvallahı olmaz.%0.1 bile oyları etkilese başı yanar o bakanın.artı niye piri reise gidiyorsun.git ankara yıldırım beyazıta alkışlat kendini.zengin çocukları adamı alkışlamaz.
    2 ... deli anlamindaki de
  6. 6.
    Anlaşılmayan bakandır. Nesine dokunuyor izmir marşı bu insanların acaba? Stadlarda söylenirken ses kısmalar falan?
    8 ... darked
  7. 7.
    Kendilerinden nefret etmek için bu bile yeter. Ulan o marşa konu olan kişi, oturduğun o koltuğu 90 yıl önceden senin için hazırlayan, adam gibi adam. Sevmiyorsan kime ne, ama saygı duy. Ağzımı bozsam ayrı dert, bozmasam ayrı dert. içime atıyorum yine nefretimi. Yakında kanser olurum, bi muhaliften daha kurtulursunuz aq.
    5 ... cerevesta
  8. 8.
    unutulmaması gereken rezalettir.
    8 -1 ... system error
  9. 9.
    vadan haaaayyyyyiiinlerinin seslerini duymak istemeyen bakanimizdir.

    155 i ararin ona gore, yeah..
    6 -4 ... wake up neo
  10. 10.
    atatürk, izmir marşı, onuncu yıl marşı gibi kavramlar nedense rahatsız ediyordu bazılarını fakat bir süre sonra güç zehirlenmesi ile açıkça bu nefretlerini dile getirmeye cesaret etmeye başladılar.

    tarih tekerrürden ibarettir. geçmişte seni kurtaranlara çemkirirsen aynısını gelecekte yaşar ve yeni kurtarıcılara ihtiyaç duyarsın.

    edit: makarnacılar rahatsız oldu.
    6 -3 ... cooman