1. 96.
    türbanlı, ahlaksızlık, vurdurmak, kaşar, içki, alkolikler, fuhuş ve amatör pornodur.
    ... kivilive
  2. 95.
    eskort geliyor, bide oruspular, bide para karşılığında veren hanım kızlar.
    ... hasoktur
  3. 94.
    tembel, aymaz ve şımarık çalışanlar,
    işgüzar, bir bok beğenmez iş verenler,
    git gide artan nüfus ve buna paralel toplu taşımaların yetersiz kalması.

    gerisi yukarıdakilerle aynı boyoz moyoz.
    2 -1 ... hamdullah lannister
  4. 93.
    Askere gitmeden önce dikilide tatil yapmıştım. Hayatımın en güzel tatillerinde biriydi.

    Askerliğimin 3 ayı Seferihisarda acemi er olarak geçti.

    Yine Kuşadasına tatile giderken Selçuk üzerinden, efesi görüp gitmiştim.

    izmir Türkiye'nin cennetidir.
    3 ... serdarsl06
  5. 92.
    Kokoreçci servetin hapse girmesi.
    ... nick degistir
  6. 91.
    Degil degil. Izmir guzel bir yer degil. Yukarida yazilanlarin hepsi yalan. Akli olan uzak dursun izmirden.
    Aslinda olmayan guzel seyler yazip Sizi iclerine cekip izmirlilestirmek istiyorlar, hain emellerine alet etmek istiyorlar. Bir cesit izmir usulu avlanma taktigidir bu. Sakin gelmeyin izmire. Hele yerlesmeyi falan aklinizin ucundan gecirmeyin. Kacin kurtarin kendinizi sivasli konyali urfali kayserili trabzonlu mardinli vanli ve erzincanian kardeslerim. Bu bir tuzak.
    2 ... cavaceylan
  7. 90.
    Sabuncu belinden sallan aşağıya doğru bi akşam vakti, güneş batarken denizin üstünden şehrin sakinliği kendini hissettirir insana. in ordan bornovaya üniversitede boyoz ve çayını göm arkasından alsancağa doğru devam et, rum evlerinden bozma yüksek tavanlı taş meyhanelerinde rakı balık yap ordan kordona geç bira ile cilanı yap sarmadı mı? Devam et bostanlı sahile doğru kayalıkların üstünden göztepeyi izle, çok mu kalabalık geç florya sahile sakin kafa iki bira iç. Canın çıkgınlık mı yapmak istedi? Sahil yolundan yapıştır inciraltına midye yemeye...
    Daha anlatılacak çok şey var da özet geçtim.
    Gurbetteyim beyler birisi benim yerime yapsın.
    Teşekkürler.
    3 ... hattor
  8. 89.
    maltepe askeri lisesi.
    ... kolaysaanlat
  9. 88.
    Tabiki izmir'in incisi Torbalı * .

    izmir şehrinin insana anımsattıkları
    9 -1 ... goc edemeyen turna
  10. 87.
    Karılar kızlar.
    -1 ... retto